K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2013, 22:33   #51
Lykkemus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Lykkemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Vi kan kun være 100 % enige om at hvis han har brudt reglerne og snydt sine kunder....ja så kan det kun gå for langsomt med at få lukket hans firma...

Så er det sådan set ligegyldigt hvem det er der snyder...for det er bestemt ikke okay at snyde og da slet ikke folk der står i en så udsat position som dem der sidder i klemme i kommunerne gør...
Kære Web :-)
Dejligt vi kan være enig.
Hvis du hører eller ser nogen har lidt samme skæben som frup og Picaso må du gerne henvise dem til mig.
Jeg synes uanset hvem der snyder vores udsatte og syge ikke skal slippe for det! Det er helt uhørt at behandle dem sådan.
Hilsen
LM
Lykkemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2013, 11:56   #52
Lykkemus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Lykkemus er ny på vejen
Låne din beskrivelse :-)

Citat:
Oprindeligt indsendt af frup Se meddelelser
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg agter at gøre, men hvis der bliver en sag ud af det, bidrager jeg gerne med min historie - kræfterne til selv at starte en sag op, har jeg slet ikke, og sådan vil en del andre syge nok også tænke...

Økonomisk har det ikke kostet mig så meget. Kun opstartgebyret på 1500,- samt nogle hundrede kroner på at kopiere alle mine papirer og sende dem anbefalet til ham.
Da jeg betalte stod der, at der inkluderet i opstartgebyret bl.a. ville være en grundig gennemgang af ens sag. Ricky fik ALDRIG læst min sag (hvilket han også indrømmede med begrundelsen, at der var MASSER af tid). Han fik dog også bedt kommunen om aktindsigt, men fik aldrig læst de papirer heller eller for den sags skyld tjekket om de havde sendt alt. Den smule rådgivning jeg fik var derfor udelukkende baseret på, hvad jeg fortalte om min sag (og havd han hørte), og dermed ikke med sikkerhed, hvordan tingene virkelig hang sammen...

Stor var min undren, da han i slutningen af 2012 begyndte at søge nye kunder med lovning på at søge pension på det foreliggende til dem for den nette sum af 500,- (mener jeg det var). Han lovede disse nye kunder en grundig gennemgang af deres sag, og at han selvfølgelig kun ville tage den, hvis deres sag pegede på pension. Jeg undrede mig over, at han tilsyneladende havde tid og overskud til at tage alle disse kunder ind, år han endnu ikke havde haft tid til at læse min sag og ikke havde tid til at tage telefonen eller svare på mails...

Da, det hele var ved at brænde på i min sag og jeg i den grad nærmede mig deadline kom han - efter jeg forgæves havde hængt i telefonen i nærmest døgndrift - endelig på banen, men kun for at give fuldstændig forkerte råd(!) ... Nok fordi har i virkeligheden ikke anede en dyt om min sag. Han fik endda skrevet noget være vrøvl til kommunen, som jeg måtte forsøge at få dem til at se bort fra. Faktisk oplevede jeg her nærmest, at kommunen fik ondt af mig over at jeg var endt op med så dårlig en rådgiver, så de accepterede at se bort fra hans vrøvl og anmodninger. I stedet benyttede jeg mig endnu engang af den rådgivning, jeg kunne få her på siden, og alt endte som det skulle - ikke takket være Ricky Magnussen, men PÅ TRODS af ham.

Da min pension gik igennem, forsøgte han endda at tage æren for det - meget usmageligt!

Når alt det er sagt, så anerkender jeg, at nogle HAR fået hjælp af ham og hans firma - men jeg kan have ham mistænkt for især at dyrke de sager, der i forvejen har (eller med al sandsynlighed får) mediernes bevågenhed. Når nogle af disse mennesker så står frem og nærmest bliver vrede på os, der kritiserer, ja så undres jeg endnu engang - at de føler, der har fået hjælp, er jo ikke ensbetydende med, at alle os der påstår, at vi er blevet snydt, ikke taler sandt...

Jeg HÅBER, at Ricky reelt gerne vil hjælpe, men at han Ahr slået et for stort brød op og simpelthen ikke magtet det, men jeg FRYGTER, at han koldt og kynisk udvælger de 'fede' eller smarte sager, som han så kan promovere sig på... Sidste er en påstand, som jeg jo reelt ikke kan vide noget om - måske sandheden er et sted midt imellem.

Det, det virkelig irriterer mig er, at han ikke kommer frem med en udtalelse (hverken her eller andre af de steder, hvor jeg har set debatten køre) - jeg tror han har valgt strategien 'ignorer det og det går væk af sig selv' og jeg håber ikke han slipper godt fra det. Jeg ville ønske, der var nogle journalister, der ville konfrontere ham med de mange påstande, men tror han vælger at holde lav profil i håb om, at stormen rider sig af af sig selv - hvilket den måske også gør.

I 'Syg i... -grupperne' lader han i hvert fald som ingenting og kommenterer debatter på vanlig vis, som om intet var hændt. DET er provokerende.

Om han fortsat er medlem af k10 ved jeg ikke, men han er i hvert fald ikke aktivt skrivende herinde længere. K10 kan næppe gøre så meget for ham mere, så mon ikke de gratis råd er væk...

Jeg vil dog endnu engang sige, at jeg IKKE mener, at det er webmasters ansvar at vi er nogle, der valgte at bruge Ricky og heller ikke hans ansvar, at sætte noget i værk nu, hvor det viser sig, at vi er mange der føler os snydt. Hvis han eller andre satte noget i værk, ville det selvfølgelig være skønt, men i så fald skulle det være lysten, der drev værket og ikke fordi han (eller andre her på siden) har et udvidet ansvar...

Tre steder retter jeg min vrede over det, der skete: 1) jeg er vred på mig selv over, at jeg valgte at overhøre min egen mavefornemmelse og alligevel hoppe på hans gyldne løfter. 2) jeg er er vred på kommunen over, at det føles nødvendigt overhovedet at overveje at hyre en privatrådgiver 3) og selvfølgelig er jeg vred på Ricky over, at han på ingen måde levede op til alle sine store løfter, men i stedet (set med mine øjne) koldt og kynisk udnyttede min sårbare situation.
Hej frup :-)
Er det muligt at jeg må låne din ovenstående beretning til min gruppe ?
Lykkemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2013, 11:57   #53
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Hej LM.
Jeg har lige sendt dig en besked, har navne på 3 mere...

Jeg ved, at Ricky lukket ude fra flere grupper på FB, bla en piskesmældsgruppe.

Jeg er sikker på der arbejdes rigtig meget på denne sag, det tager bare tid at få samlet så mange oplysninger...

Kære Web, du gør et fantastisk stykke arbejde, hvilket jeg også har skrevet til dig flere gange
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2013, 12:29   #54
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lykkemus Se meddelelser
Hej frup :-)
Er det muligt at jeg må låne din ovenstående beretning til min gruppe ?
Ja, absolut!
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2013, 18:01   #55
Lykkemus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Lykkemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frup Se meddelelser
Ja, absolut!
Har delt det i gruppen :-)
Tak <3
Lykkemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2013, 19:42   #56
Lykkemus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Lykkemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Hej LM.
Jeg har lige sendt dig en besked, har navne på 3 mere...

Jeg ved, at Ricky lukket ude fra flere grupper på FB, bla en piskesmældsgruppe.

Jeg er sikker på der arbejdes rigtig meget på denne sag, det tager bare tid at få samlet så mange oplysninger...

Kære Web, du gør et fantastisk stykke arbejde, hvilket jeg også har skrevet til dig flere gange
Hej picasso :-)

Har modtaget din besked, og sendt svar retur.
Vil du svarer :-)
Lykkemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2013, 21:20   #57
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
https://attachment.fbsbx.com/messagi...Q5iNFIo76iFvCg

Artikel fra Fyns Stifttidende, søndag d. 10/11 2013
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2013, 22:26   #58
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
https://attachment.fbsbx.com/messagi...Q5iNFIo76iFvCg

Artikel fra Fyns Stifttidende, søndag d. 10/11 2013
Hej Gisne
Jeg kan ikke få link til at virke.
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2013, 23:14   #59
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej Gisne
Jeg kan ikke få link til at virke.
Hilsen lgkh62
Det kan evt. læses her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=28448
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2013, 07:45   #60
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved godt at den muligvis er populær den artikel....men artiklen er kun for betalende abonnenter og dermed ikke lovlig at sprede ud...

Den er også slettet her på K10....jeg har så lagt linket til selve artiklen....og der kan man tydeligt se at artiklen er låst for ikke betalende...

Citat:
Denne artikel er låst til abonnenter på Fyens Stiftstidende og Fyns Amts Avis.
Kilde: http://www.mitfyn.dk/article/147416

De har faktisk låst næsten alle artikler på den side...altså for ikke betalende...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madklippekort til 'socialt udsatte' i københavns Kommune L.S. Politik og Samfund 6 10-04-2013 23:48
Nyt millionunderskud presser de udsatte i Odense Odenseaneren Politik og Samfund 0 06-03-2010 09:33
Rådet for socialt udsatte Ragdoll Politik og Samfund 3 13-01-2010 03:44
Besparelser på socialpsykiatrien - Udsatte Voksne Mella Politik og Samfund 6 11-10-2009 02:13
Regeringen snyder kommunerne, som snyder borgerne zuza Nyt om loven 0 13-11-2008 21:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension