K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2010, 19:28   #11
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Nej, hvilket er synd for det er da jordens største sandhed at man bliver gladere og friskere af sol og sommer De burde lave noget til folk som har det dårligt psykisk.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 21:19   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, vi kan komme til på Sct. Hans i Roskilde!!

(I naturskønne omgivelser)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 21:53   #13
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Min mand var dernede for et års tid siden. Fra han søgte til han blev bevilliget opholdet gik der 2-3 uger, og han rejste små 3 uger efter og var væk i 3 uger (det er man altid).
Han var rigtig glad for det dernede, de første dage havde han rigtig meget hjemve da han savnede vores børn meget, men vi brugte Skype flittigt og så gik tiden alligevel hurtigt.
Han synes det fungere godt dernede og han så rigtig mange gode resultater. Han selv havde desværre ikke så meget ud af det, da han fik en operation et par måneder efter.

Har dog lige hørt at der er lavet meget om på hvem man tager ind, det var noget med det kun var nyopreret og personer man mente ville have godt af en intens træning og folk som altid skal træne bliver afvist, ved ikke om det er rigtig, men kender en der lige er blevet afvist med den begrundelse. Deres administration er flyttet.
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 22:37   #14
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Skade2006: Hvordan definere man nyopereret? Jeg blev opereret september sidste år, og grunden til at mine trænere vil have mig derned er netop at intens træning vil gavne mig..

uuh altså ..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 22:49   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Joo, så må du være ''ny-opereret'' der SKAL jo lige gå nogle måneder inden man kan tegne sig et billede af situationen. Vil jeg mene, jeg ved det ikke...hehe.

Og ja, uuuha altså, det er en hel gyser.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 22:54   #16
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Jeg ved ikke helt hvor nyopereret man skal være, men hvis din læge har skrevet at du har godt af en intensiv træning, skulle dine chancer da være gode.
Du kan altid ringe og snakke med dem, de høre nu til på Frederikssund sygehus.

Hvis du bor i regionhovedstaden er hele turen gratis ellers skal du selv betale din flybillet.

Ved det er lidt svære at komme derned her i sommermånederne, da deres varmvandsbassin er åbent, på den anden side er det jo perfekt for netop rygsmerter.

Sidst redigeret af Webmaster; 29-04-2010 kl. 23:41. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 23:03   #17
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Skade2006: Ja, jeg tror også jeg vil ringe derind imorgen for at få svar på nogle spørgsmål..

Jeg er sådan set ligeglad med om jeg kommer derned i sommertiden eller vintertiden, det er træningen jeg går efter så jeg kan blive klar til uddannelserne starter efter sommerferien.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 21:53   #18
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Egentligt kan jeg undre mig over der ikke tænkes på de psykisk syge.

I sin tid da der lå en afdeling af Montebello i Gentofte var den kun beregnet på psykisk syge.
Jeg var der selv en periode for 40 år siden.......

er det allerede så lang tid siden

Nå, men nu sendes vi jo bare til psykiatere, hvor mange bare sidder og piller næse mens de får hele vores livshistorie hevet frem.

Ikke altid lige sjovt

Phönix
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2010, 00:04   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
På et tidspunkt var Montebello også et behandlingshjem for alkoholikere.....skåål!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2010, 18:38   #20
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hej igen allesammen..

Jeg hiver lige min gamle tråd frem da et nyt spørgsmål trænger sig på..

Jeg har en jeg går til genoptræning med som også er blevet henvist til Montebello, han snakkede med dem (Montebello kontoret) igår og fik afvide at de får 100 ansøgninger om ugen.
Vi har lidt en fornemmelse af at vi ikke kommer derned p.g.a vi ikke er nyopereret (tror det er 3 mdr grænsen går for) der er dog en chance alligevel.

Vi har så fundet ud af man kan komme derned, ved at betale selv.
Så kommer mit spørgsmål:

Kan man få sin forsikring til at betale for det? Jeg mener, de må da have en interesse i at jeg bliver rask?

Jeg er ikke dækket under min fritidsulykke forsikring da min skade er en arbejdsskade, så det er modpartens forsikring der har betalt alt indtil videre, bla medicin osv.

På forhånd tak og snart god weekend til alle
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du været i en mr. scanner. SanneHansen Dit og Dat 19 04-08-2017 12:55
Montebello, et tilbud til dig! Camille Den nyttige viden vi alle har 15 18-03-2014 20:07
montebello strikkemusen Dit og Dat 3 27-09-2013 14:18
Har jeg været i arbejdsprøvning ? gøjneren Alt det andet 2 17-11-2010 20:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension