K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2010, 19:12   #1
Futtepus
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: mariagerfjord
Alder: 53
Indlæg: 20
Styrke: 15
Futtepus er ny på vejen
forældre rettigheder

hejsa
Jeg er en mor på 40 år som godt kunne tænke sig at få lidt hjælp angående børns rettigheder fordi jeg er fraskilt og har 3 børn hvor den ene er ude boende.Efter jeg er gået fra min x-fyr har jeg fået lov til at se mine to børn hver 14 dag uden parpir , men nu begynder mine børns far at sige mange ting og sager så er bange for at miste dem igen. børns far har forældre myndigheden over dem
HVA SKAL JEG GØRE ? hjælp mig
Den mellemste pige og min mindste søn sir tit de ikke vil bo ved deres far længere men hos mg

hilsen den fortabte mor
Futtepus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 20:25   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Først og fremmest må du IKKE kører din eksmands og dine konflikter over på dine børn. Ikke noget med at tale dårligt/negativt om ham uanset hvor stor en tumpe du syntes han er.

Jeg tror, at det vil være en hjælp om du lige fortæller:
- Hvornår blev I skilt?
- Var I enige om den nuværende ordning?
- Hvor gamle er de hjemmeboende børn?

Hvad er det din mand siger?
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 20:38   #3
Futtepus
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: mariagerfjord
Alder: 53
Indlæg: 20
Styrke: 15
Futtepus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Først og fremmest må du IKKE kører din eksmands og dine konflikter over på dine børn. Ikke noget med at tale dårligt/negativt om ham uanset hvor stor en tumpe du syntes han er.

Jeg tror, at det vil være en hjælp om du lige fortæller:
- Hvornår blev I skilt?
- Var I enige om den nuværende ordning?
- Hvor gamle er de hjemmeboende børn?

Hvad er det din mand siger?
Jeg har tænkt mig at gå i stats amtet igen angående de her sager men er bange for at miste alt både mine børn og mine rettigheder
jeg mistet kontakten med mine børn for 7 år siden men har fået kontakten igen men imellem tiden er der sket en ændring og det er at børns far sir til mig hvis du går i retten igen så mister du alt Børns far truer mig simpelhen så meget jeg er mega bange for at miste al min kontakt med dem det er derfor jeg råber om hjælp for jeg mener ikke at det kan være rigtigt at han gør de ting mod mig .
Futtepus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 20:51   #4
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Du skal henvende dig i statsamtet, og bede om at få en fast samværsordning, det bliver nok hv 2 weekend, noget ferie og helligedage, at din eks truer dig kunne tyde på at han VED du vil få mere samvær hvis og når du henvender dig det rigtige sted.
Har du mulighed for at optage trusler fra ham så gør det, ikke at det skal bruges til noget, men så har du noget "modvægt" til når han truer dig.
Held og lykke
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 20:55   #5
Futtepus
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: mariagerfjord
Alder: 53
Indlæg: 20
Styrke: 15
Futtepus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helle Smith Se meddelelser
Du skal henvende dig i statsamtet, og bede om at få en fast samværsordning, det bliver nok hv 2 weekend, noget ferie og helligedage, at din eks truer dig kunne tyde på at han VED du vil få mere samvær hvis og når du henvender dig det rigtige sted.
Har du mulighed for at optage trusler fra ham så gør det, ikke at det skal bruges til noget, men så har du noget "modvægt" til når han truer dig.
Held og lykke
Jeg takker meget for dine råd og tro jeg vi bruge dem og ja jeg har henvendt mig til statsamtet for at se hva de vil gøre så mange tak
Futtepus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Andre bekymrede forældre CLM Dit og Dat 12 12-12-2011 20:15
Førtidspension og hjemmeboende hos forældre benzon Alt det andet 3 26-07-2011 16:28
Skilsmisse par / forældre. Enteneller Alt det andet 0 15-01-2011 22:12
Pengegave fra forældre milox1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 08-10-2010 03:34
Tema forældre med handicap Lilli Susanne Dit og Dat 4 29-04-2009 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension