K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2011, 20:11   #1
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Hej Hjælp til førtispansion

Hjælp



Min SB,har skrevet til min Arbejdsevnevurderingsjornal:

Faglige /praktiske kompetencer

Ressourceudvikling.
Det er min vurdering at der ikke er behov for udvikling af D. farlige /praktiske kompetencer ,da det er D. psykisk sygdom der forindrer ham i at anvende sine kompetencer.

Reduktion af barriere :
Der vurderes ikke at være barriere i forhold til farlige /praktiske kompetencer.

Personlig kompetencer:

I henhold til de lægelige oplysninger der ikke at være mulighed for at udvikle de personlig kompetencer, da disse i væsentlig grad har sammenhæng med D. psykiatriske diagnose.
Der vurderes ikke at være mulighed for reduktion af D. barriere i forhold til hans kompetencer ,da disse er afstedkommet af D. psykiske lidelse.

Materielle forhold og netværk:

Da det ikke vurderes at D. kan vende tilbage til arbejdsmarkedet vurderes der ikke at være mulighed at udvikle de materielle forhold. Der vurderes heller ikke at være mulighed for at udvikle ressorcer i forhold til netværk pga. den psykiske tilstand .

Der vurderes ikke at mulighed for at reducere barrierer på dette område ovenstående.

Helbredsmæssige forhold:

Ud fra de forliggende oplysninger skønnes klienten at have en varig og væsentlig arbejdsevnennedsættelse.
LÆGEKONSULENTEN FRA jOB CENTER

Der vurderes ikke at være mulighed for udvikling af ressourcer i forhold til den psykiske tilstand ,da ifølge lægelige oplysninger ikke er behanlingsmuiligheder ,der vurderes at kunne bedre tilstanden.

Der vurderes ikke at være mulighed for at reduceres barriere i forhold til den psykiske tilstand ,da der ikke vurderes at være behanligsmuligheder.

BORGERES EGET ARBEJDSPERSPEKTIV:

dER VURDERES IKKE AT VÆRE BEHOV OG MULIGHED FOR UDVIKLING AF RESSOURCER PÅ DETTE OMRÅDE ,DA D.hele tiden haft et ønske om at bevare sin tilknytning til arbejdsmakedet.
D. barriere i forhold til hans tilknytning til arbejdsmarkedet er hans psykiske tilstand ,som ikke vurderes at kunne reduceres.


Konklusion:

Det er derfor beslutet på dp-møde at der leves instiling til førtidspension, da det vurderes at der tale om en stationære tilstand.

Hjælp . Der vil være en stor hjælp til mig,hvis noget fra K10 giver komentare hver skal ske med mig framover . Jeg venter svar fra kommunen pansion nævnet, og jeg e bang afslag.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2011, 21:00   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Altså for mig ligner det et klart ja til pension....
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2011, 21:42   #3
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
hej

Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Altså for mig ligner det et klart ja til pension....
tak for din indlæg ,
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2011, 22:11   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Danmark,

Har du været i arbejdsprøvning ? Det kan jeg ikke lige se ud af det du skriver ?

Er du blevet indstillet til pension iht. §18 via din sagsbehandler ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2011, 00:46   #5
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
hej

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Danmark,

Har du været i arbejdsprøvning ? Det kan jeg ikke lige se ud af det du skriver ?

Er du blevet indstillet til pension iht. §18 via din sagsbehandler ?
Ja - jeg har være til arbejdsprøvning Maj /September måned i 2010.

Jeg er indstilet til førtidspension -§18 via min sagsbehandler.

Jeg e bang ,hvis jeg for ikke førtidspension så jeg er bistandshjælpmodtager efter 25 år på arbejdsmarket Årsager til syg er arbejdsskader på arbejdsplasen.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension