K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2013, 22:40   #11
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af falken1965 Se meddelelser
Jeg vil mene jeg er udredt, det sidste notat er en epikrise. Desværre anvender Slagelse sygehus en maskine og ikke en lægesekretær til at skrive notater så der står:
Pt har fortsat artralgier. Blev set på en niveauet skal afdeling og bortset fra lav D vitamin er der ikke fundet noget forkert. Pt har formentlig en og alle pose sygdom, hvorfor vi forsøger at behandle hendes artralgier med ....

Det er jo noget sludder, men det betyder at jeg har en form for Lupus. Jeg skal være tilknyttet afdelingen resten af mine dage, dog overgår jeg til en anden læge der har med Lupus patienter at gøre, så jeg er faktisk i gode hænder. Når man har lupus har man ondt i led og muskler og er træt, og bliver nemt syg, fordi immunforsvaret har misforstået noget og angriber led og muskler i stedet for sygdomme. Jeg er ikke hårdt ramt, jeg har ikke hud- eller lunge, hjerte problemer, har de forklaret mig på sygehuset. Men de siger de kan hjælpe mig angående min sygdom, men ikke tage stilling til hvad jeg kan og ikke kan, det er der folk på kommunen der kan.

Ja der skal et godt helbred til når man er syg.
I din epikrise står der ikke, at du har lupus. Atralgi betyder ledsmerter. Nu ved jeg jo ikke, hvilke ting Slagelse Sygehus har sendt til din kommune, men hvis det er en sådan epikrise (skrevet af maskine), vil de ikke have en chance for at forstå, hvad der er galt med dig.

Plaquenil gives ganske rigtigt mod lupus, og dette må du naturligvis ikke blot stoppe med, fordi kommunen mener det kan afhjælpe din træthed, da det selvsagt er vigtigt, at sin sygdom behandles - lupus i sig selv giver jo også voldsom træthed, så det er jo svært at vide, hvad der er hvad.

Nå, men tilbage til mit ? Har kommunen fået papirer fra Slagelse Sygehus, hvor dine diagnose tydeligt fremgår (hvor ordet lupus bruges)?

Hvis de kun har modtaget epikriser ala ovenstående bør du tage fat i din behandlende læge og forklare denne, at det er nødt til at fremgå tydeligt, hvad du fejler, når de sender noget til kommunen
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension