K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2009, 23:05   #1
Jutta
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2008
Indlæg: 9
Styrke: 0
Jutta er ny på vejen
Socialmedicinsk enhed. ( personlighedsundersøgelse )

Hej det er længe siden men jeg har et spørgsmål som jeg håber du/ i kan hjælpe mig med.
Jeg skal ud på socialmedicinsk enhed og have lavet en personlighedsundersøgelse. Er der nogen der har prøvet det og hvad skal der komme ud af det? Kan kommunen bruge det til noget? blir der en afgørelse efter dette ?? Jeg håber der er nogen der kan svare mig. Det er i næste uge jeg skal til undersøgelsen.
Jutta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 23:25   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
En personlighedsundersøgelse består af en række prøver, der dels belyser personens kognitive funktionsniveau, dels den personlighedsmæssige egenart.
Man benytter sig her af de såkaldte projektive test, hvor man blandt andet får indblik i, hvorledes personen forvalter f.eks. sine emotioner og impulser, hvorledes han opfatter omverdenen og sine medmennesker, hvorledes tænkningen er organiseret osv

http://www.psykologiskeundersoegelse...ghedstest.html

Her kan du læse meget mere om hvad den socialmedicinske enhed egentlig går ud på, hvordan de arbejder, målgrupperne, formålet mm...

http://www.sundhed.dk/Images/alle/am..._Socialmed.ppt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 11:52   #3
Jutta
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2008
Indlæg: 9
Styrke: 0
Jutta er ny på vejen
Hej Jeg har tidligere været hos EB og er bange for om de bruger samme metode som EB. Er der nogen der har fået lavet en personlighedsundersøgelse af Socialmedicinskenhed og hvad blev den brugt til og hvordan havde du det da det foregik??
Jutta er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialmedicinsk undersøgelse Culotten Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 08-12-2012 00:38
Socialmedicinsk Enhed på Aalborg Sygehus !!! Gaaab Alt det andet 1 14-11-2011 17:56
Socialmedicinsk enhed. ( personlighedsundersøgelse ) Jutta Alt det andet 1 23-03-2009 10:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension