K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2008, 00:25   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Thumbs up Nu skal de tale pænt til borgerne

Nu er det snart slut med at chikanere borgerne i kommunerne.

Tænk, hvis alle her på k10 havde optaget deres samtaler med kommunerne og dokumenterede den chikane, man udsættes for.

Se her hvorfor:

Citat:
Chikane er forskelsbehandling, hvis en persons optræden har til formål at krænke en anden persons værdighed og skabe et truende, nedværdigende eller ubehageligt klima m.v.
Citat:
Grundnotat

om

forslag til Rådsdirektiv om gennemførelse af princippet om ligebehandling for alle uanset religion eller tro, handicap, alder eller seksuel orientering. COM nr. (2008) 426.
http://www.ft.dk/samling/20072/almde...279/590250.HTM

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2008, 01:51   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den er sq god , lad os håbe at det bliver sådan at vi kan klage og lægge sag an mod kommuner der forskels behandler , jeg for min del har mange optagelser med beviser for hvordan man truer, nedgøre , og lyver for borger ..

desværre er det ikke mine egne , jeg har kun oplevet det en enkelt gang men jeg bliver så tosset at jeg reagere på det med det samme og jeg fik en undskyldning med det samme og besked om at jobkonsulenten jo var så træt og stresset (ja hallloooo det kender jeg godt) men det kunne være sjovt om nogen ville offentliggøre deres optagelser hvis man kommer frem til at der kan køres sager på det....

og ja jeg for min del jeg optager lystigt videre alle steder he he
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2008, 09:48   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ih dog, sikke en masse fine ord, formål, hensigter m.m.

Men mon det reelt bliver omsat i praksis - det ville sørme være mere end dejligt -enig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2008, 16:09   #4
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej,

Her vil jeg da gerne spørge om der er en der er så god til at læse og forstå dette, og om ikke forskellen mellem førtidspension fra før 1.1.2003 og efter 1.1.2003, så er en forskelsbehandling der strider mod dette direktiv?

Endvidere, begrebet "gensidig forsørgelse" er det ikke en forskelsbehandling i forhold til resten af samfundet, da ingen forventes at gå ned i løn, blot fordi de gifter sig eller flytter sammen med en anden?

Mvh.

Hrefna
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Borgerrådgiveren: Borgerne skal kende deres ret til ikke at inkriminere sig selv! L.S. Den nyttige viden vi alle har 10 03-02-2013 16:30
Ny her, og siger pænt goddag... :o) Babyalarmen - Udmeldt Dit og Dat 11 09-10-2009 21:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension