K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2014, 17:09   #11
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kiffer Se meddelelser
Okay ja det er så fandt at jeg ikke forstår det jeg er som sagtikke indstillet af teamet men min jobkonsulent skrev det til mig i email forleden.

Og når det så viser sig at arbejdsevnen ikkeudvikles ?

Han skriver i selv samme email at han ikke forventer jegkommer op istid hverken i denne praktik eller i anden arbejdsopgave
Det forventer de heller i min sag, det står også skrevet, men det skulle afprøves, så alt var dokumenteret godt nok..

Så for mig er forløbet færdigt på næste mandag og så er det forbi teamet igen..
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2014, 17:16   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kiffer Se meddelelser
Jeg er på udviklingsforløb. Og har ikke været hos nogen rehabiliteringsteam .
Alle beslutninger træffes gennem teamet! Du behøver absolut ikke være en del af beslutningen, eller møde op hos teamet før end du får tilbuddet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2014, 18:59   #13
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg har ikke fået det tilbudt men bare fået en mail hvor han skriver det da jeg spurgte om noget andet . Så det undrer mig at jeg ikke har hørt det før hvis det er noget de har besluttet sig for .
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2014, 09:13   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kiffer Se meddelelser
Jeg har ikke fået det tilbudt men bare fået en mail hvor han skriver det da jeg spurgte om noget andet . Så det undrer mig at jeg ikke har hørt det før hvis det er noget de har besluttet sig for .
Tja hvem ved, måske er det besluttet den dag han skrev det? Eller måske er han ude i en god ide på egen hånd, det er jo ikke altid de følger reglerne!

Men det er jo også underordnet, nu har du fået tilbuddet, og så må du enten forsøge at få det bedste ud af det, eller klage over det, eller takke nej tak.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2014, 10:13   #15
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jamen hvad er det ? Eller hvad gælder det for ?

Betyder det at jeg ikke skal igennem rehabiliteringsteamet inden mine sygedagpenge udløber ?

Sidst redigeret af Kiffer; 23-06-2014 kl. 10:44.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2014, 10:44   #16
Vægten62
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-05 2014
Indlæg: 24
Styrke: 10
Vægten62 er ny på vejen
Her i min kommune, bruger man også ordet "udviklingsforløb", som er det samme som en arbejdsprøvning, hvor man "udvikler" (op i tid) arbejdsevnen.
Vægten62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2014, 10:49   #17
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Okay mange tak . Min jobkonsulenten skriver at jeg skal nedsætte mine timer til 4-7 ugentligt så,de prøver ikke at få mig op i tid tværtimod . Og han skriver samtidig at det ikke er hans opfattelse at jeg får flere timer i et andet erhverv .
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2014, 14:26   #18
1507
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 44
Styrke: 15
1507 er ny på vejen
Ja man bliver klogere under vejs..........

Mit forløb er slut... og det er arbejds prøvning. Men det kan også indeholde forløb hvor man bliver klædt på/styrket til en arbejds prøvning.

For at vende lidt tilbage til tråden også, så er min diagnose Fibromyalgi stillet af en Reumatologisk overlæge på et rygcenter.
Er selv medlem af Fibromyalgi Foreningen og meget oplyst om sygdommen.

Er udredt på smerte center med udtalelse fra overlæge: stationær og uden yderligere behandlings muligheder.

Det samme udtaler egen læge, og dette bliver der nu indhentet attest på.

Jeg søger fleksjob igen og har netop afsluttet praktik forløb af 26 ugers varighed.

Har lige et spørgsmål: kan jeg komme i praktik eller evt arbejde imens min sag den bliver behandlet?

Har spurgt kommunen og DUKH om det samme. De vender tilbage.
1507 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 15:15   #19
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg var i mine virksomhedspraktikker også på et sådant udviklingsforløb . Min jobkonsulenten forklarede det således at det skal de skrive når man er i en arbejdsprøvning . Der er for at se om de kan udvikle ens arbejdsevne på nogen måder ..

Ja du kan godt komme i praktik for at opretholde din arbejdsevne imens sagen afgøres . Det er jeg selv
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2014, 08:59   #20
1507
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 44
Styrke: 15
1507 er ny på vejen
Hej. Tak for svar.

Jeg er blevet tilbudt at komme i praktik der hvor jeg også fik vurderet min rest arbejdsevne.
Den selv samme arbejdsplads har tilbudt mig arbejde når jeg er færdig afklaret.

Så måske det vil være meget smart at bede om den praktik med arbejdsfastholdelse for øje.

Vil det på nogen måde styrke min sag at være i aktiv praktiv?

Er klar over at kommunerne gerne ser deres borgere så ative som mulige, men om det lige frem kan give en en lille bitte fordel........

God tirsdag
1507 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension