K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2008, 03:41   #11
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Jeg ved godt, at det du tænker på Trold, er tiden det har taget, fra du og jeg bankede i bordet, og til nu der ikke virker som syltning... og det er jeg helt enig i, men jeg tager hele turen igennem systemet med i betragtningen... muligt jeg har væeret i gang med min sag FOR REAL i ca. et år nu, efter jeg slog i bordet, og at der er sket mere på det ene år end de foregående 19 år... men regner jeg de 19 år med, så er JEG bestemt blevet syltet.
Ja, det er faktisk det jeg tænker Razmo, bortset fra, at jeg ikke behøvede at banke i bordet.
De kom sørme i gang helt af sig selv.
Og så hæftede jeg mig især ved, at der står "Efter kommunalreformen blev indført".
Jeg har været på kh i godt 12 år, og har været syltet i flere omgange, men siden 2006 har der faktisk været gang i noget hele tiden, bortset fra de 8 mdr. som det tog hende at lave rp.
Som jeg forstår artiklen, så er den møntet på "efter kommunalreformen", og hvis min kommune så virkelig har "ruppet sig" og fået styr på tingene, så vil en klage her være lidt malplaceret.
En klage fra dig er måske mere berettiget, eftersom der først skete noget i din sag, efter at du havde banket i bordet (som jeg husker det).
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 11:58   #12
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Sys lige jeg vil smide følgende med http://politiken.dk/erhverv/article614752.ece til dem som ikke har set den artikel.

Razmo du har tydeligvis ret når du siger, at det er NU! vi skal råbe og skrige og skabe os... så må vi bare håbe at folk ikke er bange for hvad der så sker i deres sag, håbe folk husker det da heldigvis endnu, er sådan at de sager der kommer frem i lyset (de fleste af dem) på andre områder, bliver løst, håbe at folk husker at også kommunerne er bange for offentlighedens søgelys
(specielt nu valgkampen så småt er begyndt) det ses i sager om børnemishandling plejehjemmene ol, så det vil helt sikkert også ske med os.

Nu mangler vi bare at TV følger op på politikken, jo mere vi kan få spredt budskabet af dette groteske "vedfærds" vanvid, jo større er chancerne for at forholdene vil blive ændret til det bedre for ALLE og ikke kun de få sager medierne tager op. Vi er nød til at stå sammen her og tænke på fællesskabet og vores børns kommende tid i systemet, i stedet for at følge trop med egoismen, i stedet for at være akkurat lige så sympati fortalte som den rige raske del af samfundet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 23:27   #13
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Det støtter jeg så 100% Lum.

Annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 23:40   #14
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Sys lige jeg vil smide følgende med http://politiken.dk/erhverv/article614752.ece til dem som ikke har set den artikel.

Razmo du har tydeligvis ret når du siger, at det er NU! vi skal råbe og skrige og skabe os... så må vi bare håbe at folk ikke er bange for hvad der så sker i deres sag, håbe folk husker det da heldigvis endnu, er sådan at de sager der kommer frem i lyset (de fleste af dem) på andre områder, bliver løst, håbe at folk husker at også kommunerne er bange for offentlighedens søgelys
(specielt nu valgkampen så småt er begyndt) det ses i sager om børnemishandling plejehjemmene ol, så det vil helt sikkert også ske med os.

Nu mangler vi bare at TV følger op på politikken, jo mere vi kan få spredt budskabet af dette groteske "vedfærds" vanvid, jo større er chancerne for at forholdene vil blive ændret til det bedre for ALLE og ikke kun de få sager medierne tager op. Vi er nød til at stå sammen her og tænke på fællesskabet og vores børns kommende tid i systemet, i stedet for at følge trop med egoismen, i stedet for at være akkurat lige så sympati fortalte som den rige raske del af samfundet.
Lige præcis... og jeg skal nok stille op... Jeg har aftalt med Öslem, at jeg vil stå til rådighed for journalistisk henvendelse så snart hun har fundet nogle interesserede journalister, og fik da også et promte "Super!" tilbage fra hende.

Jeg ved at det bliver en hård omgang... jeg burde næsten bede min sagsbehandler opfatte det som en arb. prøvning!

Det bliver ikke let... tanken om at blive genkendt på gaden osv... men er det det der skal til, så er det det der skal til.

Min sag er så typpisk for de syltesager SF og S netop taler om her... meningsløse arbejdsprøvninger, psykisk umulighed for at gennemføre dem, samt årtier på kontanthjælp... min sag er så gennemført syltet, at den ikke kan undgå at vække opsigt, men det er vel også derfor Öslem har fat i mig... nr hun direkte ringer mig op, ved selv at have sporet mit telefonnr. så må det være fordi det er vigtigt.

Jeg håber at flere vil tage imod tilbudet hvis de bliver spurgt, for det er som du skriver; død vigtigt at sige noget nu og her....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fortsættelse af lang sagsbehandling norit Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 15-11-2011 10:05
Lang sagsbehandling norit Din historie 15 09-11-2011 17:28
Det kan man kalde lang sagsbehandling hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 20-09-2010 14:35
SKRIV i Politiken Har du oplevet langsom sagsbehandling? bla-bla Et godt link! 1 23-01-2009 17:58
Skriv om dine værste oplevelser!!!!!!!!!! nille Dit og Dat 19 30-08-2007 09:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension