K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-10-2007, 22:31   #1
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
vigtigt !

Hej Alle.

Jeg skriver nu til alle her, fordi vi har et lortesystem, som gør folk mere syge end de er i forvejen.
Se Bennys historie, grundet manglene træning tilbage til kørestol, er det iorden?
min historie, været spærret inde i mit hjem i nu 1.5 år, fordi kommunen ikke svare på henvendelser fra hverken mig eller læge vedr kørselshjælp. Det har betydet manglene behandling på sygehus, da kommunen har forpligtelsen når jeg ikke kan tage offentlig transport. Ombudsmand undersøger sagen, men kommune vil stadig IKKE afgøre sagen(merudgifter) Det betyder at jeg nu går med to krykker, herhjemme, idet jeg får konstante skrid i ryg, pga manglene træning, behandling, og mulighed for transport. Juristen som sidder med sag i kommune vil ikke fremlægge relevante lægeerklæringer og funktionsbeskrivelse for lægekonsulenten.

Det er IKKE IORDEN.

Jeg tænker at der må være flere som Benny og jeg,(lena) som grundet kommuners misbrug af lægekonsulenter, eller manglene fremlæggelse af lægepapir for lægekonsulenter, som bliver udsat for store konsekvenser i den sammenhæng. Det kan da ikke være rigtigt at vi bliver mere invalideret i systemmet som er til for at hjælpe.
Så, hvad gør vi? Måske det vil hjælpe at stå sammen som gruppe?
skrive ind til folketinget, forsøge via medier som gruppe, så det bliver tydeligt at vi er mange?
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vigtigt Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 25-03-2012 00:22
Se Her Vigtigt Hejdien Politik og Samfund 37 19-10-2007 08:06
Vigtigt vigtigt vigtigt Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 18-10-2007 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension