K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2010, 00:49   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Nordea... og jeg er ikke overraket, det samme gælder Danske bank.

I min tid som bankkunde har jeg kun haft dårlig erfaring med det store banker, og god med de små, og sparekasserne... Og dog vores lille lokale sparekasse ville ikke have min mand fordi han har andparter (som han i øvrigt har tjent mere end rigeligt hjem, at de har et problem fatter jeg hat af, men ok dem om det) OG fordi de ikke har mig som kunde (jeg vil ikke, jeg er nemlig glad for den jeg har)

At manden ville skifte forstod jeg nu ikke, de har virkelig været large over for ham, hans bank, han var på et tidspunkt mere end på skideren (bla skattesmæk) ork intet problem, det laver vi da lige om til et banklån, med rigtig god rente og så betaler du bare stille og roligt af som der er penge til.

Nå men det gik så ikke værre end bedre at Den sparekasse, vores lille lokale er underfilial til opkøber mandens tidligere bank, så nu er han alligevel blevet kunde ved den lokale... så kan de s q lære det kan de.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 01:10   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok, jeg er så glad for Den danske bank, som jeg iøvrigt gik over til efter sammenstød med Nordea....

Og jeg må sige de altid har hjulpet mig, uanset om jeg var på bistand eller nu som FTP'er...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 06:57   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ok, jeg er så glad for Den danske bank,
Også her.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 07:34   #14
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Jeps...som de andre - ser jeg os kun en vej -
Ud og søge nye bankvenner -griner-!

Jeg har prøvet det samme - kommunen tilbageholdt (ulovligt) min flexydelse - jeg spurgte min bank om hjælp til den kom ind igen - de sagde nej!

jeg har nu besluttet at de ikke får del i min erstatning - til den tid.

Så er ved at overveje andre gader...motorveje....*g*

Måske du skulle gøre det samme????
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 07:49   #15
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Jeg har selv Nordea og har aldrig haft problemer med dem...

Jeg har selv fået anderkendt min arbejdsskade, den er pt. midlertidig på 45%
Min situation lige nu er at jeg er på kontanthjælp.
Men alligevel har jeg fået lov til de sidste 2 år at låne godt 600.000 ´til at forbedre min lovskvalitet.
jeg har bl.a brugt pengene til at renovere vores hus, så det passer bedst muligt til mit helbred...
Lige nu bliver jeg ved med at få forhøjet mit overtræk da vores penge situation ikke er så god lige nu.

Jeg får lov at låne penge på baggrund af min arbejdsskade, og selvfølgelig en GOD bankrådgiver.

Så i din situation vil jeg be om en anden Bankrådgiver
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 08:10   #16
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bimse45 Se meddelelser
hejsa...

jeg har lige et spøgsmål og jeg sætter pris på jeres ærlige mening. eller om det er mig der er i små sko

jeg var i banken i dag og ville låne 40.000 Dkr til indskud af lejlighed, jeg skylder i forvejen 50000 på en kasse kredit dvs samlet omkring 100.000 Dkr i alt med omkostninger som er den eneste gæld jeg ville beside...

jeg havde forbredt mig på møde med min nye bank rådgiver, så havde alle papir på bilen med, købt sidste år kontant for 204.000,-Dkr som de evt kunne tage pant i... jeg havde også min NEM ID med så de kunne logge på ask.dk og se jeg er blevet tilkendt erstatning på 75% og har bedt om 50% kapataliseret.

dvs 1.890.000,- Kr som ville være mig i henne den sidste uge i næste måned (November)

men hun gad ikke oprette pant på så kort et lån og det med ask gad hun ikke engang se på, jeg er klar over at man ikke kan bruge erstatning som sikkerhedsstillese. meeeeeeeeeen det var for at sansynliggøre min tilbagebetalings evne.

MEN FRK NORDEA gav afslag med begrundelse af hun ikke kendt nok til min økonomi... er det fær´behandling har været kunde fra dengang det hed SDS.
hvis jeg var dig så vil jeg gå på kommunen og fortælle du ikke kan låne i banker.. for der låner du billigst..

og hvis du ønsker en anden bank så er danske bank billigst i øjeblikket. jeg har en rente der, der ligger på 7, et eller andet % jeg ikke lige husker. men på gæld .. hvis man har net-bank..

og ved for har lige haft kontakt til samtlige banker at de ligger på 10,??%

held og lykke med det..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 08:12   #17
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
jeg ville henvende mig til bankdirektøren

Du kan evt maile til ham.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 09:26   #18
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej igen.

Du kunne evt. gå ind på Mybanker.dk, og se hvilke banker der, giver bedst rente i forhold til dine kommende øk. situation, og derved grovsortere inden du møder op personligt. Det skal også siges, at der ind i mellem kan være forskel fra lokalbank til lokalbank indenfor samme bank.

Samtidig kan du via Børsen ranging af truede banker holde dig ude af dem, hvis økonomi ikke helt god.

God shoping, og det er altid godt at stemme med fødderne.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 09:37   #19
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Tja, jeg ville da BESTEMT også overveje en anden bank, hvad lige præcis banker angår, har jeg overhovedet ingen loaylitets følelelser.

De er udelukkende bussiness og sådan skal det være. Kan de ikke levere de ting jeg efterlyser, ja, så må jeg finde dem andetsteds/andre banker.

Har nu i mange år, efterhånden, været kunde i _Sparekassen(Vestsjælland) og indtil videre været tilfreds.

Der har ingen problemer været, når vi har skullet optage lån til arbejdsskadesager, bilkøb, eller overtræk på kontoen, når kommunen i flere måneder ULOVLIGT har lukket for kassen.

Renterne ja, de kan jo være temmelig forskellige men jeg véd at fx Sparekassen er DK´billigste med billån(selv ikke forhandlerne kan tilbyde det bedre)

Men generelt kan siges, at det gælder om at se sig for og TILBYDE sig selv som kunde, for det er jo os de tjener på!

Jep, ser meget nøgternt på banker og forsikringsselskaber(og ofte når jeg er sur over deres høje bonus og direktørlønninger, ja, så udtaler jeg min mening: landevejsrøvere, hele banden )

Det er DINE penge, og de er vel lige så gode som Riskjærs, Baggers og hva har vi her -ikk´

Ps Majabell, det kommer an på hvilke lån der er tale om, vi har en kassekredit fx og da ligger renten på 7%
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 29-10-2010 kl. 09:40.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 10:18   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg kan anbefale Danske Bank.

Men jeg læste et sted at bankerne er begynt at give afslag til private igen.

Bank pakkerne virker vel ikke mere......
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvist flex-sag samp Spørgsmål ang fleksjob 4 08-12-2011 13:11
Afvist til flexjob.. - ftp? PerHolbæk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-10-2011 22:24
min sag AFVIST...:(:(:( ace dk Alt det andet 22 07-02-2011 23:41
Afvist indskudslån.. TylerGirl Alt det andet 10 01-11-2010 12:29
Ret til FTP afvist Karolina At søge førtidspension 10 10-09-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension