K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2010, 12:00   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Med hensyn til min arbejdsskade.

Hej. Jeg havde hyret hjælp igennem foreningen for arbejdsskadede, hende måtte jeg godt nok fyrer igen, det var en pengepuger

Jeg kom jo tilskade på min ferie i år, og da jeg får taget røntgen vedr dette, da opdages der et gl brud på mit lægben.

Jeg fik aldrig taget røntgen dengang med skaden, ulykke hvor jeg blev ramt af bil på min knallert imellem 2 arbejdssteder.

Jeg skriver så til arbejdsskadestyrelsen at jeg ønsker at genoptage mén sagen, da der foreligger nye oplysninger/ skader som kunne stamme fra arbejdsskaden.

Jeg modtager svar, og at de vil behandle den. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så hurtig en ekspedition fra dem, ugen efter lå der svar, at de kunne ikke genoptage sagen, da jeg havde fået vurderet sagen først i 2001, og at der iøvrigt ikke forelå nye oplysninger?

Skal lige nævne, at den er løbende blevet genoptaget gennem årene, sidst i 2005, og 2006, men at det gjaldt fra den aller første ...?????

Min erfaring med arbejdsskadestyrelsen og ankestyrelsen er absolut ikke god.

Jeg har ved egen hjælp fundet en erstatnings advokat, som vil forsøge at søge fri proces til mig, og så stævne arbejdsskadestyrelsen med henblik på at de nedsatte min erhvervsevne tab med 35%, fra 65% til 30%.

Det er nok lidt rodet. Der er så meget, og så mange år at holde styr på. Jeg kom til skade i år 2000. Så det er en ordentlig sag. Indtil nedsættelsen fra ankestyrelsen var min fagforening ind over, men bakkede ud ved nytårstide i år, og lod mig sejle min egen sø.

Nu må jeg vente på at høre om jeg kan få fri proces, ellers må jeg nok opgive denne kamp om retfærdighed. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2010, 16:38   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
-bare lige så du véd det, du er IKKE alene om dine oplevelser om Ankestyrelsen!

Pt overvejer vi her i huset OM vi vil gå samme vej som dig, altså en decideret retssag -og kan man ikke få fri proces(hvilket er mere end svært!) ja, så har man netop ofte tabt kampen om retfærdighed!

Ked af at høre, at du følte damen fra Arbejdsskadeforeningen blot var en pengepuger, hm, nu er jeg nysgerrig: hvilken forening var der tale om, den landsdækkende?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 12:14   #3
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej Buster. Jeg vil jo helst ikke udstiller nogen her. Kan jeg skrive det til dig pb? Hun var bare ikke god for mig på ingen måde. Lavede ting hen over mit hoved, som jeg ikke havde bedt hende om.

Ja det er meget svært for den lille mand, at få lov til at gå imod systemet desværre. Og har du penge kan du få, men har du ingen må du gå. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hensyn til barn i forbindelse med jobtræning! raunde Dit og Dat 8 27-09-2011 14:15
hvor står jeg men hensyn til flexjob joa Spørgsmål ang fleksjob 11 28-02-2011 12:15
mest af hensyn til kommunens borgere,« skriver Inger Støjberg. gunvor Politik og Samfund 3 23-11-2010 15:15
Ledeighedsydelse og hensyn? LUM Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 4 25-03-2009 01:23
Hensyn til mennesker zuza Politik og Samfund 4 18-05-2008 22:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension