K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2010, 11:14   #1
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
til dem som gerne vil betale lidt mere i skat

http://epn.dk/samfund/politik/article2087031.ece

http://www.skm.dk/

Ja S og SF mener vi betaler for lidt i skat

Da de to partiformænd i går (Villy Søvndal (SF) og Helle Thorning Schmidt (S) ved Folketingets afslutningsdebat, red.) sagde, at vi betaler for lidt i skat, fik vi så en lejlighed til at få den åbnet. Så nu kan alle danskere, der gerne vil betale mere i skat, indbetale et beløb."
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 11:41   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
SUPRISE ingen har indbetalt noget endnu
Citat:
Endnu har ingen valgt at indbetale, men Troels Lund Poulsen regner med, at det vil ske, når kontoen har været åben lidt længere.

"Pengene, der kommer ind, går til at afvikle vores gæld, så det er et godt formål," siger han.
Selvfølgelig sker det ikke for jeg er en af dem der gerne betaler lidt mere i skat, men jeg betaler ikke gerne lidt mere i skat for at finansiere krig og bankdirektøren jeg betaler gerne lidt mere i skat til velfærden så mon ikke det er det der går galt ... det er ikke til Troels folk gerne betaler lidt mere i skat, det er til de fattige de gamle og børnene og de ser jo ikke en krone af dem hvis de skal forbi Troels og de andre pampere først ... så jeg venter på Villy og Helle og så skal jeg gerne lade være at brokke mig når skatten stiger en lille smule
  Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 12:04   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvor er de penge vi indbetaler i forvejen?
der er aldrig nogensinde blevet brugt så mange penge til den offenligt sektor

den debat kunne jeg godt tænke mig.
alså en gennemgang af hele den offenligt sektor uden at have en parti hat på hovedet
et eller andet er der alså galt.

jeg kan da ikke tillade mig og bruge mere og mere hvert år, hvis min indtægt går stille og roligt gå ned hvert år.
det er faktisk det som sker med Danmarks indtægt og vil ske løbende de næste mange år
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 12:09   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
MTVRV1

UHHHHH pas på hvad du ønsker det kan være du får det he he ...

jeg skal gerne tage den debat med dig og jeg er sikker på at jeg har nogen svar som vi ikke kan blive enige om...

Men men har du set et vejr det er ???

Så jeg håber at jeg lige må tage den debat med dig en dag hvor vejret ikke er så perfekt som nu , jeg kan ihvertfald mærke at jeg trænger til sol og skulle jo gerne på stranden til sommer uden at risikere at greenpace kommer for at redde den store hvide strandet hval (mig) så noget sol er mere end tiltrængt

Men vender frygteligt tilbage for den er jeg frisk på OGSÅ uden parti hatten ..
  Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 12:20   #5
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@MTVR!

Skattestoppet har cirka kostet 124 MIA blandt andet som følge af at en række afgifter fastfryses og altså ikke følger prisudviklingen.

Nu har vi så nedgangstider så kassen er blevet mindre. Men det ændre jo ikke ved at der havde været flere penge i kassen, hvis ikke vi havde haft skattestoppet.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2010, 12:36   #6
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@MTVR!

Skattestoppet har cirka kostet 124 MIA blandt andet som følge af at en række afgifter fastfryses og altså ikke følger prisudviklingen.

Nu har vi så nedgangstider så kassen er blevet mindre. Men det ændre jo ikke ved at der havde været flere penge i kassen, hvis ikke vi havde haft skattestoppet.
jeg bliver nødt til sove på grund af min sygdom.
men skat løser alså ikke de problemer Danmark stå overfor
vi mister arbejdspladser hver dag og en meget ineffektiv offentlig sektor
tænk bare på alle vores sager her på K10

har lige fået lavet en læge erklærng til. pris cirka 10.000 kr
konklusion som alle de andre læger har sagt
dem kunne en kommune vil godt have sparet.
hvis bare en lægekonsulent helt fra start havde haft et møde med mine
speciallæger

10.000 kr er små penge, men tænk en gang alle andre sager her på k10
det er kun en førtidspension sag
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
SKAT er skummel.. nu tjner jeg mere end da jeg havde arbejde Snurrberget Nyttigt at vide for Førtidspensionister 14 19-11-2012 16:13
Lidt mere efterløn. :0) Pixeline Spørgsmål ang fleksjob 10 20-08-2012 10:04
Skal nu betale mere for invalidebilen fordi jeg er flyttet kommune Sunz Hjælpemidler til handicappede 4 30-11-2010 22:35
Lidt mere annasen Det er da strengt ! 12 17-11-2008 00:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension