K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2010, 14:24   #11
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
tjaaaaa kan være ..... vi har jo så få...!!!!

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 20:12   #12
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
tjaaaaa kan være ..... vi har jo så få...!!!!

mvh eders ace dk
Du kan jo allerede nu glæde dig til at stemme på: SF ved næste valg ? :-)
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 15:18   #13
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Hmmmm..... jeg vil nu hellere lige først se om de for holdt fru støjberg op på de ting og sager som sf mener er uretfærdige, overfor os der er kommet til skade i "forkert tidsrum".... syntes ikke rigtigt at Eigil for noget fra hænderne, det er ligesom det hele kører i en gang tom snak i diverse fagblade....

sådan rent faktuelt hører man ikke noget om hvad bedrifter han har fået udrettet....

og ifgl: ham selv (på egen hjemmeside) kunne det da ikke gå hurtigt nok med og få kaldt i samråd, så retfærdigheden kunne ske fyldelst for ALLE der havde haft "for uvane" og komme tilskade mellem 2003-2007...... hvor arbejdsgiver IKKE havde overholdt lovgivningen og fået skaderne anmeldt KORREKT.....

sååååh jeg tror lige jeg klapper æslet, og ser hvad vej vindene blæser. (ikke at jeg tror mit lille x har alverden og sige)....

men man forgøgler vel sig selv lidt med at netop MIN stemme har gjort HELE udslaget.............ik..???...

mvh eders ace æselklappende dk.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 22:13   #14
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
Hmmmm..... jeg vil nu hellere lige først se om de for holdt fru støjberg op på de ting og sager som sf mener er uretfærdige, overfor os der er kommet til skade i "forkert tidsrum".... syntes ikke rigtigt at Eigil for noget fra hænderne, det er ligesom det hele kører i en gang tom snak i diverse fagblade....
Bare hold Eigil til ilden ;-)


Citat:
sååååh jeg tror lige jeg klapper æslet, og ser hvad vej vindene blæser. (ikke at jeg tror mit lille x har alverden og sige)....

men man forgøgler vel sig selv lidt med at netop MIN stemme har gjort HELE udslaget.............ik..???...
Jammen det bliver da din stemme, der kommer til at afgøre hvilken blok, der kommer til at løbe med regeringsmagten ... så vær dit ansvar bevidst ... vi skal nok komme efter dig, hvis resultatet ved næste valg ikke passer os ... ;-)
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
løgne og kovendinger i dansk politik østerbro Politik og Samfund 1 30-11-2011 18:27
Tiden er moden til at bremse økonomernes alt for store magt i dansk politik. gunvor Politik og Samfund 8 12-01-2011 16:57
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension