K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2010, 08:12   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Okay, når det er en §18 er det vurderet at du er for syg til at arbejde, så afslag på FP er = fleks, MEN efter 1 års ledighed som flekser skal sagen revurderes (så vit vides forlanger de ikke arbejdsprøvning ol tam tam, men bare en kort snak om evt ændringer i din situation) en del får faktisk deres FP den vej i gennem, så det betyder sådan set bare at du skal vente godt et år mere, end hvis du ikke får afslg, jo det irriterende, men på den anden side også betrykkende at vide ikke?
Ved revurderingen er det ganske almindeligt, at man skal i en arb.prøvning.

Jeg tror du forveksler det med revurdering af en midlertidig fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2010, 08:59   #12
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Kære LUM
Jeg er ikke der, hvor det er "lidt irriterende", men"betrykkende" at afslag på pension året efter giver pension.
Jeg er heller ikke enig i, du synes jeg hurtigst muligt skal få overstået min arbejdsprøvning.

Jeg synes det er politisk dybt forkasteligt med de mange mennesker, der dårligt kan krybe eller gå bliver tvunget i den ene arbejdsprøvning efter den anden for at vride et par timer ud af staklen. Min holdning er, at alle de arbejdsprøvninger er respektløst. At jeg aldrig kommer i arbejdsprøvning er ikke et valg jeg tager, jeg kan ikke pga. mit psykiske helbred, jeg er psykisk syg. Og jeg er udemærket klar over kommunen kan trække det ud i årtier.

Det handler sjældent om humanisme, men kroner og øre og det politiske flertal.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stort hul i maven Mileo Dit og Dat 32 16-11-2012 21:26
Ondt i maven, er det nu den rigtige vej. Mickey Alt det andet 2 28-10-2010 00:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension