K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2012, 23:51   #11
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Helenekr

Nej, man må nemlig bare godt være sig selv på godt og ondt.. eller burde have lov til

Jeg er aldrig blevet presset til at tage medicin..men har alligevel fået FP... og det er jeg rigtig glad for..for det har fjernet en stor bekymring og givet mig meget ro..

Men det ændrer ikke på de andre vilkår jeg har...

/Mileo

Sidst redigeret af Mileo; 18-11-2012 kl. 23:54. Årsag: stavefejl endnu engang
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2012, 00:47   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Nu skal man passe på at ikke lave medicin om til et fy-ord.
Er der nogen der gør det da?

Som jeg læser det så bliver der snakket om at man skal have lov til selv at bestemme om man vil have medicin eller ej...

At det ikke skal dikteres oppe fra fordi nogle vil have at samfundet skal være på en bestemt måde...

Netop det at der skal og burde være plads til alle...uanset hvordan de så end er...

Medicin er fint nok og kan hjælpe mange...men det bør og skal være frivilligt om man vil tage det..

Så vil nogen sige at jamen det er skam frivilligt om man vil tage det...men så kan man ikke få den hjælp der skal til for at overleve...

Det er nogenlunde lige så frivilligt som hvis jeg stikker en pistol op i hovedet på dig og siger at hvis du ikke hopper...ja så skyder jeg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2012, 01:48   #13
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser

Jeg har været tæt på flere personer der efter de modtog anti-depressiv medicin gik hen og blev ret så følelses-kolde.
Hvor de førhen ville have forsøgt at handle på de ting de syntes var uretfærdige i samfundet begyndte de at tage "skyklapper" på, svarede ja og nej, men egentlig virkede det som de blev fuldstændig ligeglade med alle andre end lige netop dem selv, de blev distancerende og følelseskolde set med mine briller på.
Antidepressiv medicin lægger netop et 'låg' på følelserne, så man i stedet for udsving på følelsesskalaen, lunter rundt i en osteklokke af 'følelsesløshed' - det går blandt andet også stærkt ud over sexualdriften, som hos nogle helt forsvinder.

Disse og mange andre, endnu værre, bivirkninger, er flere af grundene til, at medicin bør tages i så kort en periode som muligt -alle forhold taget i ed- og suppleres/erstattes med terapi og menneskeligt samvær, samt ikke-seksuel berøring og motion.

Det andet er en kunstig zombie-dvale, der ikke er sundt for noget som helst i længere tid af gangen.

Og du får kun 'revet hovedet af' , hvis du bruger fy-ordet L-piller igen - det er en utilsigtet hån mod de der har/haft antidepressiv medicin behov.

Sidst redigeret af L.S.; 19-11-2012 kl. 01:51.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Året da fællesskabet smuldrede Abraxus Politik og Samfund 15 17-12-2012 23:15
FOA dropper forhandlings-fællesskabet buster Politik og Samfund 0 15-11-2010 20:14
Fleksjobbere - står man udenfor fællesskabet.. Ninja Dit og Dat 10 01-09-2008 09:38
Fællesskabet..... annette Dit og Dat 2 10-02-2007 22:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension