K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2009, 10:33   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Erik Simonsen ser Odense som Danmarks socialpolitiske foregangsby

Er manden blevet bindegal?

Forgangsby mht. til lovbrud overfor syge/svage? Forgangsland mht. at fjerne væresteder for byens narkomaner?

http://www.fyens.dk/article/1367038:...ke-foregangsby

Jeg vil da glæde mig til at hr. Simonsen efterbetaler de penge jeg mistede, da jeg stod uden forsørgelse i 1 år!

http://sites.google.com/site/lenamichelsen/
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2009, 12:07   #2
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Jeg beder nu alle læger og speciallæger, der skal indgive oplysninger om min sag til kommunen, om at skrive på dansk, så sagsbehandlere selv kan vurdere min arbejdsevne ud fra de lægelige oplysninger.

Den praktis har været anvendt i min sag ½ år nu, og det virker. På den måde sikrer man sig, at lægekonsulenten ikke kommer med en anden udlægning af lægelige oplysninger, og så spares der tid.

Nu har jeg måske også været heldig at kunne få mine læger med på idéen med det danske sprog.

Jørgine.
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2009, 15:26   #3
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Er manden blevet bindegal?

Forgangsby mht. til lovbrud overfor syge/svage? Forgangsland mht. at fjerne væresteder for byens narkomaner?

http://www.fyens.dk/article/1367038:...ke-foregangsby

Jeg vil da glæde mig til at hr. Simonsen efterbetaler de penge jeg mistede, da jeg stod uden forsørgelse i 1 år!

http://sites.google.com/site/lenamichelsen/
Det er jo bare valgflæsk og ikke andet end en stor omgang tomme ord det han kommer med, manden har jo tydeligvis ikke en skid begreb om hvad der er sket i Odense siden han kom til. Det beviser han jo tydeligt gang på gang.

Jeg har lige været oppe og stemme og jeg kan rolig sige, at jeg har IKKE stemt på hverken ham eller hans parti. Den mand skal bare IKKE i byrådet igen. Jeg håber ved gud at alle der er blevet ramt på en eller anden af hans måde at styre en forvaltning på stemmer alt andet end konservativt.

Det kan godt være det ikke bliver meget anderledes med en anden på posten, men vi slipper forhåbentlig i det mindste for den ene tåbelige udtalelse efter den anden... og en der tør stå ved, at han har lavet i nælderne.

By the way... Odenseaneren, jeg er lidt forvirret. Du henviser til Lena Michelsens hjemmeside, det samme gør brugernavnet Lena.. har du to brugernavne herinde? Ja, undskyld jeg spørger, men det virker altså meget meget forvirrende for os der ikke har været med herinde så længe og ikke kender hele din sag.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Svend Erik Christiansen ville Alt det andet 2 25-02-2011 19:11
Rådmand Erik Simonsen TinaB Dit og Dat 8 09-07-2009 21:36
Politisk oprør mod Erik Simonsen Odenseaneren Politik og Samfund 2 04-03-2009 11:42
Læserbrev om Erik Simonsen OD. Henrikxxxx Politik og Samfund 0 15-01-2009 07:28
Odense har danmarks-rekord. zuza Det er da strengt ! 0 11-11-2008 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension