K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2011, 21:30   #11
Mariba
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 101
Styrke: 14
Mariba er ny på vejen
Spørger lige igen

Har i andre modtaget følgeskrivelsen som blev sendt til BAN? Eller fik i bare et brev om at kommunen fastholdt deres første vurdering?

Undrer mig så meget over at det er 2 forskellige breve vi og partsrepræsentanten har modtaget.
Mariba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 21:42   #12
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Vi har fået kopi af følgeskrivelsen, som kommunen sendte til BAN.
Men vi fik den som en del af aktindsigten fra BAN.
D.v.s. kommunen sendte den ikke direkte til os, den kom bagefter fra BAN.
Hilsen
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 22:07   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mariba Se meddelelser
Nej jeg tror hun mener Ålborg statsforvaltning. For vores vedkommende er det Midtjylland statsforvaltning i Ringkøbing.
Tak for svar.

Har et andet spørgsmål. Den skrivelse manden har fået fra kommunen med overskriften "revurdering af din klage" er meget kort, 1½ side.

Mens den skrivelse vores partsrepræsentant har modtaget er en kopi af skrivelsen til ankenævnet. Som er meget mere fyldestgørende (og smækfyldt med fejl, bl.a. skriver hun om mandens sergentudd. i militæret med administrative kompetancer, han var altså kun overkonstabel og ikke leder....)

Hvorfor får man ikke selv den skrivelse?
Da du har valgt at der skal være en partspræsentant i din sag, er det nok derfor du ikke får en skrivelse. Når du har givet fuldmagten til din partspræsentant, vil du derfor ligesom have overladet din partspræsentant til at føre din sag. Så du må nok lave en aftale med din partspræsentant om, at hvis denne får nye oplysninger, at han/hun kontakter dig med løbende informationer, om hvad der sker i sagen.

Her om partspræsentant: http://www.ast.dk/page_pic/pdf/Vejle...2009_11_37.pdf
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 22:43   #14
Mariba
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 101
Styrke: 14
Mariba er ny på vejen
Reelt set har vi ikke givet fuldmagt til partsrepræsentanten, men vi har fået hjælp til at skrive en anke af både vores advokat vi bruger i forbindelse med arbejdsskadesag og en socialkonsulent ansat på min arbejdsplads.

Socilakonsulenten fik så det omtalte brev i dag samtidig med manden fik det andet brev.

Forøvrigt sendt uattesteret kun til virksomheden hvorefter postomdeleren efterlyste en ejer til brevet.

Dvs kuverten med fortroligt papir blev åbnet og set af andreIkke at det er hemmeligt men synes det er forkasteligt at det ikke er attesteret til rette person.
Mariba er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Adoptionprogrammet sendt på tv2. Enteneller Det er da strengt ! 43 06-12-2012 10:03
er sendt til privat aktør aktindsigt '? hc1966 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 24-01-2012 18:00
Sendt til annasen Alt det andet 8 01-12-2008 21:08
Sendt til Socialudvalget i dag lena Politik og Samfund 2 05-11-2007 08:15
Så er min sag sendt til pensionskontoret. gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 02-10-2007 15:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension