|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
27-06-2019, 11:00 | #1 |
Ved at vænne sig til K10
Tilmeldingsdato: 18-05 2018
Styrke: 7 |
førtidspension - og hvad så?
Jeg er bevilliget førtidspension fra 1-7-19, grundet stress. og sidder nu og bruger mit begrænsede overskud på at finde ud af alt det praktiske, og alt andet.
Er der nogle gode hjemmeside (udover borger.dk og star), hvor jeg kan læse mere om det at være førtidspensionist pligter/rettigheder/muligheder? Er der nogle gode/fornuftige foreninger at kigge på (er 51 år)? Det næste lange stykke tid kommer til at handle om at få balance i mit liv igen, men vil gerne have styr på alt det praktiske, så jeg kan ligge det til side i hovedet. men må indrømme at lige på dette spørgsmål, der er google ikke min ven. der kommer simpelthen for mange og for forskellige info på, hvor jeg har svært ved at gennemskue relevansen. |
27-06-2019, 11:03 | #2 |
Ved at vænne sig til K10
Tilmeldingsdato: 18-05 2018
Styrke: 7 |
undskyld fik smidt det i forkerte forum, samme indlæg ligger nu i førtidspension efter 2003... men kan ikke lige finde ud af slette min indlæg i denne gruppe?
|
29-10-2022, 14:34 | #3 |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 29-10 2022
Styrke: 0 |
Wow, marvelous blog format! How lengthy have you ever been blogging for? you make running a blog look easy. The entire look of your website is excellent, let alone the content!
Also visit my web page - search engine optimization |
24-11-2022, 14:05 | #4 | |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 24-11 2022
Lokation: Albertslund
Styrke: 0 |
Citat:
Visningsmetode | |
|
|