K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2010, 19:16   #1
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Blev ked af det....

da jeg idag fandt ud af at min arbejdsplads som jeg er fyret fra 1. aug. bare forbigår mit stop på arbejdet, når de godt kunne finde ud af holde afsked for en anden kollega der som jeg gik ned med stress pga. af arbejdsmiljøet blandt personalet, og som også var sygemeldt helt op til dagen ligesom jeg er.
Jeg snakkede med denne kollega idag, som fortalte at der havde været stor afsked med gaver og lidt godt til ganen da hun havde sidste dag, men jeg bliver bare losset ud til højre og så er de kommet af med en medarbejder der var lidt for besværlig i ansættelse.... man føler sig sgi lidt røvrendt....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 20:01   #2
kiskada
Elsker at være her på K10
 
kiskadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: Mors, Morsø kommune
Indlæg: 95
Styrke: 14
kiskada er ny på vejen
Øv for en oplevelse!

Kære Susanne2412

Jeg kan da kun godt forstå, at du er ked af det!
Det har du også lov til at være et kort stykke tid!

Men, men sådan en sk... arbejdsplads skal altså ikke få dig helt ned i kulkælderen!
Det er den simpelthen bare ikke værd!!

Så lov mig at prøve, bare prøve (ved godt det er super svært)
at tænke:

godt jeg ikke skal være der længere,
livet er simpelthen for kort til dårlige arbejdspladser
og dårlige chef'er for den sags skyld!


Mvh. og


Kiskada
kiskada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 20:03   #3
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Ja og det er bare så ufint og dårligt af dem. De er vist ikke gode nok til dig
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 21:14   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg kan godt forstå at du er ked af og måske skuffet nu.

Måske har de alle sammen tænkt på og snaket om at det var lidt taveligt ,at de ikke fik sagt forvel til dig på en pæn måde, den gang du stoppede og så ville gøre det bedre denne gang hvor der er en der stoper..

Det kunne jo være en mulighed de har forbedret sig ..

Op med humøret ,livet er alt for kort til at gå og være ked af det,fordi nogle er så tanke løse,og glæd dig over at du ikke skal spilde din tid sammen med så afstumpet mennesker..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 22:01   #5
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Ja jeg er skuffet og samtidig glad for at jeg ikke skal være der mere, men jeg skal stadig hente min datter selvsamme sted de næste 2 år, så jeg synes sgi ærlig talt de er nogle fjolser.... idag har jeg faktisk også slettet 3 af dem på Facebook for de skal ikke være en del af min personlige fremtid....
men det er trist at være vidne til sådan en opførsel, da det er noget de ellers gør meget ud af når nogen stopper...
Mange tak for Jeres kram og tanker....

Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 22:22   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Susanne,

Jeg forstår din skuffelse, når nu det skete anderledes for en kollega. For mig var der heller ikke nogen afskeds ceremoni, tiltrods for at jeg nærmest var blevet "head huntet" 7 år forinden, men der var heller ikke nogen tradition for afskeds ceremoni for folk der blev fyret. Kan det ikke være fordi, at de holdte den anden noget tidligere end din fyring og derved erfarede at det måske ikke var så smart at holde en afskeds fest, hvorved de så undlod at holde den for dig ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2010, 22:24   #7
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Ja jeg er skuffet og samtidig glad for at jeg ikke skal være der mere, men jeg skal stadig hente min datter selvsamme sted de næste 2 år, så jeg synes sgi ærlig talt de er nogle fjolser.... idag har jeg faktisk også slettet 3 af dem på Facebook for de skal ikke være en del af min personlige fremtid....
men det er trist at være vidne til sådan en opførsel, da det er noget de ellers gør meget ud af når nogen stopper...
Mange tak for Jeres kram og tanker....

Susanne
Puha det var værre. Jeg tror jeg ville flytte mit barn!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2010, 09:44   #8
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Det er ikke muligt for det er folkeskolen, men jeg må indrømme at de faktisk kan rende mig.... og hvis de ellers bare ville lade mig være almindelig forældre og ikke skal være for personlige fordi jeg har været ansat så er det ok for mig....
Men man bliver skuffet under alle omstændigheder, men det bekræfter bare mine tanker om stedet og hvordan det hele blev grebet an da jeg sygemeldte mig. Og min datter er glad for stedet og så er det jo ikke så mange timer om dagen hun er der max. 2-3 timer.... og en del dage bliver hun hentet lige efter skole med en veninde....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2010, 10:02   #9
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Kan virkelig godt forstå din skuffelse. Føj for dem ! Og så videre. Ikke svælge i det, det koster for meget krudt.
til dig.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2010, 08:31   #10
bamse70
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2010
Indlæg: 23
Styrke: 15
bamse70 er ny på vejen
En arbejdsplads som havde behandlet mig dårlig, skulle slet ikk afholde afsked for mig.
Jeg ville ikke kunne bruge deres,- hva jeg ville påstå "tomme ord til noget".
Eks.vis vi vil savne dig , ha det nu godt osv.
Jeg ville faktisk følt mig hånt yderligere, oveni en dårlig behandling.

Hvis jeg var dig ville jeg ranke ryggen, snuden i vejret,- vær glad for du ikke skal på arbejde i et dårlig arbejdsmiljø mere, & få bearbejdet de dårlige oplevelser på dit snart forhenværende job, se frem til et bedre arbejde ud i fremtiden.
Det er IKKE din skyld, du forventede bare at arbejdsmiljøet var godt da du startede, og nok specielt fordi det er på en skole.

Når du henter din datter, så stort smil. De vil sgu undre sig lidt


Kram Bamse

Sidst redigeret af bamse70; 18-07-2010 kl. 08:54.
bamse70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur :) Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 03-03-2013 20:02
Så blev det min tur. :) solo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2011 12:48
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Så blev det min tur til at få et job Bitten Jeg har fået job. 13 04-04-2009 20:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension