K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2012, 10:10   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg synes, det er helt fint at stramme rygeloven. Og ja, der er mange laster, jeg har selv været ryger, og jeg er også overvægtig, men rygning skader andres helbred, det gør spisning ikke, og det er der, forskellen er for mig.
Det er nemlig lige det...

Og jeg vil da selv heller side og dele 20 stykker chokolade med en,end 20 smøger
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 10:51   #22
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej vi rygere blir jagtet nok iforvejen..nu må det stoppe..hvis vi ikke kan ryge i vores eget hjem,hvor må vi så...jeg ved godt det ikke er sundt - men er det sundt at være fed og råæde hver dag..så kan man blive ved..astma kan man få af mange ting og jeg holder på,at vi også sakal kunne være her,men selvfølgelig vise hensyn..og hvis der ikke var rygere,,steg skatten nok..og den med røg går igennem betonvægge-det tror jeg ikkke på...jeg troede k 1o var et fristed....
fp 2o1o

hej har i tænkt på at alle os herinde også er dyre for samfundet..der findes også dem der aldrig er syge og er med til at betale for os..hvad skal de så sige..at os herinde skal betale ekstra skat,da vi belaster samfundet ekstra..pt jeg har sundhedsforsikring...og er fp.man kan jo blive ved..ja jeg blev småsur...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:05   #23
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Har du overvejet om det ikke kunne være arvelige faktorer, der er skyld i din datters astma. For andelen af rygere er blevet mindre og mindre - og aldrig har antallet af børn med astma og andre allergier været større end nu.

Jeg tror at al sygdom skal man være disponeret for at få. Og at det ikke nødvendigvis skyldes ekstern påvirkning.
jeg har så vidt jeg ved ikke omtalt hvad der er "skyld" i min datters astma, men nævner blot at hun, ligesom jeg, bliver stærkt påvirket af irritanter/allergener, herunder cigaretrøg (og meget andet, men ikke som trænger ind i vores hjem og heller ikke som denne debat omhandler).
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:06   #24
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation

Til Stribe. Jeg må virkelig også undre mig, det var bestemt ikke en anti ryge tråd jeg startede.

Jeg syntes forlængst at regeringen er trådt over min grænse, for hvad jeg vil finde mig i som et frit menneske. Vi er da på vej til tilstande som man må korse sig over.

Lad nu bare de rygere ryge. Det er bestemt ikke kun dem, som skal have skylden for alt.

Men til gengæld, så ødelægger en alkoholiker mange flere menneskers liv end en ryger.

Jeg bor lige ud til to mega store trafik veje, at jeg er holdt op med at ryge betyder ikke en prut, for den forurening jeg får fra bilerne og busserne er tusind gange farligere end tobaksrøg. Det er nu bare min mening.

Og jeg vil fame selv bestemme om jeg vil ryge, drikke eller æde mig ihjel uden at blive dikteret af en flok pampere, som ikke spare på noget når det gælder dem selv. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:29   #25
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg hader formynderi og forbud. Rygeloven burde efter min mening helt ophæves.
Jeg tror rygning er yderst sundhedsskadeligt. Passiv rygning derimod er nok skadelig , men næppe mere end så meget andet vi udsættes for i dagligdagen.

PS
Selv er jeg ikke ryger , og har været det hele livet.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:37   #26
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Jeg bryder mig ikke om at der skal lovgives om alt! Kan godt være at nogle lavede sjov med at de skulle til at afkræve skat efter hvor tit og hvor længe man havde sex, men helt ærligt, med det tempo og de indgreb de laver i folks privatsfære ja ......

Jeg er ved at stige helt af! De vil ikke tage del i folks liv, mener de ser ikke hvorledes f.eks vi som ledige, syge, flexer og ftp behandles og skal leve, men at gribe ind i folks liv hvor de reelt ikke har noget at søge, synes jeg er for galt!

At en boligforening siger "vi vil ikke have rygere" fint - men at der skal lovgives om at folk må/må ikke ryge i eget hjem - ja de overskrider de alt!

Og nej jeg ryger ikke!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:48   #27
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hej vi rygere blir jagtet nok iforvejen..nu må det stoppe..hvis vi ikke kan ryge i vores eget hjem,hvor må vi så...jeg ved godt det ikke er sundt - men er det sundt at være fed og råæde hver dag..så kan man blive ved..astma kan man få af mange ting og jeg holder på,at vi også sakal kunne være her,men selvfølgelig vise hensyn..og hvis der ikke var rygere,,steg skatten nok..og den med røg går igennem betonvægge-det tror jeg ikkke på...jeg troede k 1o var et fristed....
fp 2o1o
Det kan godt være at du ikke tror på det stribe.. men det er ikke desto mere sandt..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 11:59   #28
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
jeg samler på affald og siden det foregår inden for hjemmets 4 vægge, er der ingen der skal blande sig i det.
jeg tror ikke på at kakerlakkerne og fluerne kan bevæge sig ind til naboerne - de er tydeligvis efter mig personligt og jeg føler mig som jaget vildt bare fordi jeg lugter lidt.

Om natten ynder jeg at høre dødsmetal på fuld volumen - også dette er der nogle der skaber sig over, men det er jo inden for hjemmets fire vægge og jeg tror simpelt hen ikke på at lyden kan trænge igennem til naboerne.

hvis folk har så ekstremt sarte næser og ører, må de jo flytte på landet hvor der er frisk luft og stille....
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 13:19   #29
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hej vi rygere blir jagtet nok iforvejen..nu må det stoppe..hvis vi ikke kan ryge i vores eget hjem,hvor må vi så...jeg ved godt det ikke er sundt - men er det sundt at være fed og råæde hver dag..så kan man blive ved..astma kan man få af mange ting og jeg holder på,at vi også sakal kunne være her,men selvfølgelig vise hensyn..og hvis der ikke var rygere,,steg skatten nok..og den med røg går igennem betonvægge-det tror jeg ikkke på...jeg troede k 1o var et fristed....
fp 2o1o
http://www.youtube.com/watch?feature...QW7O0Awa0&NR=1
Hermed ønsker jeg alle en gode dag.

Den skal med
http://www.youtube.com/watch?v=HQXlDPzvcGU

Sidst redigeret af Karo; 24-04-2012 kl. 13:42.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2012, 13:26   #30
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pandaline Se meddelelser
jeg samler på affald og siden det foregår inden for hjemmets 4 vægge, er der ingen der skal blande sig i det.
jeg tror ikke på at kakerlakkerne og fluerne kan bevæge sig ind til naboerne - de er tydeligvis efter mig personligt og jeg føler mig som jaget vildt bare fordi jeg lugter lidt.

Om natten ynder jeg at høre dødsmetal på fuld volumen - også dette er der nogle der skaber sig over, men det er jo inden for hjemmets fire vægge og jeg tror simpelt hen ikke på at lyden kan trænge igennem til naboerne.

hvis folk har så ekstremt sarte næser og ører, må de jo flytte på landet hvor der er frisk luft og stille....
Hmmm 3 advarsler og hvis du stadig ikke reagerer på det så bliver du sagt op.. ihvertfald hvis du er lejer gennem en boligfore.

Jeg vælger at læse dit indlæg som en joke.. for der er vist ingen ved deres fulde fem, der vil indrømme at de samler på affald og at de lugter...

Inden du skriver så skråsikkert omkring lugtgener og hvad fluer og andre kryb kan gøre i et boligkompleks .. så tænk lige over at de forskellige lejligheder ikke er en firkantet hul betonklods... og bygget sammen ligesom legoklodser ...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er jeg blevet helt vanvittig nu.... ;-/ TheLivingDead Din historie 16 05-02-2011 08:40
Handicappet politikere Hejdien Politik og Samfund 0 03-11-2007 12:54
Møde med politikere lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 18-10-2007 10:18
Påfugle politikere Claus Andersen Dit og Dat 4 23-01-2007 16:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension