K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2011, 17:56   #21
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg synes, at i skal læse det hier http://www.information.dk/259532

Det var det største fejl fra Nato's side med at angribe L....

p.t. hvem gav Nato lov til at gøre det ?
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 18:11   #22
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det llink har jo ikke noget frie valg at gøre...endvidere er der den forskel på Irak og Libyen at det var befolkningen i Libyen der gjorde opstand...det skulle man nok have ventet på også ville være sket i Irak i stedet for at invadere landet dengang...


Citat:
Tunesien melder om over 90% stemmedeltagelse!
Stik den Danmark, Gadaffi, osv
Det beviser vel meget godt at befolkningen er glade for de demokratiske ideer... og forhåbentligt ser det som noget værdifuldt på længere sigt,,,
og ikke som de lalleglade danskere tager det som en selvfølge de næsten ikke gider at deltage i....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 18:24   #23
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg synes, at i skal læse det hier http://www.information.dk/259532

Det var det største fejl fra Nato's side med at angribe L....

p.t. hvem gav Nato lov til at gøre det ?
Jeg kan ikke se noget nyt i den artikkel...
Tunesien er da aldrig blevet angrebet af nato...men klarede det selv...
Og fordi nogen mener at man godt vil ha et diktatorisk styre til at beskytte grænserne til EU.. gør det da ikke mere rigtigt...
Demokrati og ytringsfrihed er det vi kæmper for...eller burde kæmpe for synes jeg... og ikke bare når det gælder nogen fjollede tegninger af en Muhammed.....også når det gælder om at hjælpe befolkninger med at omstyrte selvbestaltede diktatorer...
Hvis USA ikke havde hjulpet os under 2. verdenskrig så ville vi i dag have levet under et nazistisk styre... men det er der måske nogen der stadig klager over vi ikke gør og spørger efter hvad der gav USA retten til at bombe nazisterne ... der blev også bombet mål i DK dengang forøvrigt...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 18:31   #24
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg orker ikke at forklare hvordan det hele hænger sammen, men vent til næste år og ser hvad der kommer ud af det hele.

Du blander tingene sammen, Hexi.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 18:35   #25
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Du behøver ikke forklare mig noget Karo...jeg ved godt hvad det drejer sig om og blander ikke nogen ting sammen...
Men vi har bare forskellige grundholdninger... helt forskellige åbenbart...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 18:58   #26
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
En side af sagen...

http://arbejderen.dk/artikel/2011-04...land-millioner


--------------------------------
og den anden...den vigtigste....

http://www.information.dk/264300

"Et folkeligt oprør er blevet miskrediteret. Mange arabiske ledere er utvivlsomt henrykte over Vestens indgreb i Libyen dog næppe fordi de gerne ser demokrati og frihed udbredt til deres region, men snarere fordi indgrebet giver visse arabiske regimer og i al fald Syrien og Yemen en kraftigere stok til at slå egne opstande ned med.

I Yemen har den kampberedte præsident, Ali Abdullah Saleh, allerede forsøgt at miskreditere yemenitternes folkeopstand ved at kalde den for et zionistisk-amerikansk komplot.

Enhver folkelig revolte, der nyder vestlig opbakning, risikerer nu at blive miskrediteret som et udenlandsk komplot."
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 19:18   #27
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Nu sætter du link på til noget der koster og et andet til noget modstanderne kan udnytte politisk...

Alle de der taktiske ting som alle har så travlt med...og uha det koster penge interesserer mig egentligt ikke...Kamp for demokrati, menneskerettigheder og ytringsfrihed synes jeg står langt over det der...
Man skulle også tag fat på de der kinesere med menneskerettigheder....men uha da da da...det koster jo penge for de vil ikke handle med os så og bliver sure...
ja og hvad så... det er prisen for principperne i stedet for alt det taktiske gejl hvor man vælger hvem kan vi bruge og hvem skal ha tæsk...

menneskerettigheder, demokrati og ytringsfrihed er altid værd at kæmpe for...uanset prisen og om man taber...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 19:35   #28
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
...menneskerettigheder, demokrati og ytringsfrihed er altid værd at kæmpe for...uanset prisen og om man taber...
Jeg mener ikke, at nogen/hellere ikke jeg, som er imod alt det som du nævner, men sagen er, hvorfor Nato kom ind i billedet og hvorfor der blev hold hånden over Gaddafi i så mange år?

Citat:
Nu sætter du link på til noget der koster og et andet til noget modstanderne kan udnytte politisk...
Hmm, prøv at sige det til en Græker....og snart til mange andre....
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 20:06   #29
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Nu prøvede USA jo da på et tidspunkt at aflive ham...men det mislykkedes...så at han kom ind i varmen er vel bare politiske og taktiske ting senere...og jeg har hele tiden synes det var helt forforfejlet at holde hånden over en diktator og international terrorisk uanset årsagen...

Hvad grunden er til Nato kom ind ved hverken du eller jeg...men jeg synes resultatet er godt uanset grunden til Nato kom ind... og hvad hemmeligheder Gadaffi tog med i graven...det får vi jo aldrig at vide alligevel for han er død...

Grækerne er jo fallit uanset..så det gør vel ingen forskel...men det er jo heller ikke en græsk sag... det er en EU sag... og så må EU jo se at vågne op og få det løst... det er jo ikke uløseligt...men var selvfølgelige nemmere at samarbejde med diktatorer der kunne holde styr på deres befolkninger med mord og tortur for det kostede jo ikke ret meget efter deres mening...
men det synes jeg det gjore...ikke i penge men i troværdighed big time...

Vi har nogen holdningsløse politikere der vil sælge deres egen bedstemor hvis de kunne... det er vores fejl..os med stemmeret og demokrati...men det er så spillets regler så længe folk stemmer på dem....

....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 22:31   #30
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Karos link til youtube har noget suverænt musik på.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension