K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2009, 12:42   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Færselsuheld Se meddelelser
DUKH har læst min sag igennem og de siger den er lige til ombudsmanden. Sakkede med i går.
Pyha lægekonsulenten har da ingen ret til at nævne noget om dine børn, manner altså det ryster mig... Det ville være kanont, hvis ombudsmanden vil kigge på den...
Lægekonsulenter er jo kun ansat til at oversætte og må da ikke komme med alle mulige andre egne meninger og udtalelser.... grrr...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 14:09   #12
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Det ville være kanont, hvis ombudsmanden vil kigge på den... :
Ombudsmanden.......ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. - Jeg opfatter ham som en stor kæltring der lukker øjnene og holder hånden over andre retssikkerheds instanser, (vennerne) skønt det er så åbenlyst at sagsbehandlingen, fra start til slut, er åbenlys klamphuggeri af værste skuffe. :
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 14:58   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
J.B. ham har du så ikke haft stor succes med kan jeg forstå

Jeg har nu heller ikke personligt kendt til nogen hvor det har været en videre succes men ikke desmindre har vi faktisk et par stykker herinde som mener at han har hjulpet helt fantastisk...

så man skal nok prøve alligevel og se hvad der sker
  Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 15:16   #14
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Håber da det har en betydning at DUKH mener den skal videre og ikke bare mig som borger synes den er gal. Det er ikke kun udtagelsen fra lægekonsulenten der stider imod reglerne. Det er i det hele taget hele midt forløb der ikke er holdt til reglerne. og 3 gange har jeg fået medhold af beskæftigelsesankenævnet og hver gang har kommunen tilsidesat deres afgørelse og gjort hvad der passet dem i strid med loven. De har fået lagt tingene på et sølvfad. Men sidste gang vi så klaget kom den aldrig videre og i stedet blev man på en eller anden måde gjort til en psykisk syg med personlighedsforstyrelser og at ens børn skulle være til fare med sådan en mor. Ja min sagsbehandler havede også lige tilføjet en sygdom hos mig som jeg heller ikke lige ved hvor han for fra. Men for at det ikke er nok satte lægekonsulenten også spørgsmål ved den dianose min datter har, for mon ikke bare det var moren der bildte alle noget ind, så her stopper man også hjælpen i børne unge fordi man nu skal se på om dette er rigtigt.
Har også kontakt med foreningen for små handicap grupper i går da de i forvejen har hjulpet os igennem det med hende og de er chokket over det. Kommunen skulle jo have været gået i dialog om at varetage hendes handicap, men i stedet har en udtagelse fra lægekonsulenten, sat stopper for alt. Jeg håber virkelig der nogen der har dårlig smag i munden
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 15:58   #15
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
J.B. ham har du så ikke haft stor succes med kan jeg forstå

Jeg har nu heller ikke personligt kendt til nogen hvor det har været en videre succes men ikke desmindre har vi faktisk et par stykker herinde som mener at han har hjulpet helt fantastisk...

så man skal nok prøve alligevel og se hvad der sker


Nej! Han skal bare ud af vagten, hvis ret skal være ret. Sammen med mange andre brådne kar længe nede i systemet.

Selvfølgelig viser han da flaget engang imellem, han skal selvfølgelig vise overfor omverdenen at han retskaffenheden selv og at han har en berettigelse som retfærdighedens over kontrollør.

Selvfølgelig skal man PRØVE alligevel. Der er ingen grund til at give afkald på sin ret ved ikke at prøve.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 08:26   #16
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Thumbs down Møde på kommunen!!!

Jeg har haft en fr handicaprået og hjerneskadeforeningen til og have møde med social chefen på kommunen omkring det at lægekonnsulenten har skrevet at jeg nu skulle være psykisk syg. Dette ville man ikke ændre ved da han var læge og jo måtte have læst de ting i mine papir. Jeg ville så godt vide hvor!! Der da i mine papir stå at der ingen personlighedsforstyrelser eller psykiske sygedomme er men jeg derimod er fysisk plaget efter min ulykke. Men de mener i kommunen at de har gjort hvad de skulle i forhold til min sag og at man på mødet var blevet enige om at skulle forligge mine lægepapir for en uvildig læge. Så sage jeg at jeg godt ville have fjernet de dianoser min sagsbehandler har oplyst til lægekonsulenten at jeg fejler da det er en sygdom guderne må vide hvor de har fra, for jeg fejler den ikke .(muskeldystrofi) Jeg har dystoni som er noget helt andet. Men til det fik jeg bare den besked at nu skulle jeg ikke hænge mig i de små ting og i stedet finde den hurtige måde tilbage på arbjedet. Hvor til jeg svaret at det havede jeg prøvet i 4½ år nu, men hver gang har kommunen ødelagt det og nu er min sygdom forværet så meget at det pt ikke er muligt.
Nåh, men efter og have læst en hel masse papir herinde og på nettet om hvad lægekonsulenten må og ikke må, ringede jeg i går til socialministeret for læse for dem hvad lægekonsulenten havede skrevet i min sag. De sage at det han havede gjort måttet han ikke og kommunen måtte ikke bruge sådanne udtagelser til noget. Men at jeg desvære ikke kunne gøre noget før min rp kom til godkendelse, så jeg kunne se på skrift at de havede brugt dem. Havede de det skulle jeg straks klage. Men så sidder jeg her med en underretning fra lægekonsulenten som er lavet på en løgn, min datters handicap sag er stoppet på grund af at man nu skal undersøge det han mener med at han ikke tror hun har det handicap hun har fået stillet på et sygehus, men det var mig den var gal med og skulle bilde alle noget ind. Sage jeg til chefen at var sket og dette ikke kunne være rigtigt men så mente han at det var jo det bedste for hende med sådan en mor som lægekonsulenten vudret jeg er, for læge måtte jo frygte for barnet når han skrev sådan og det var jo alvorligt. Jeg er rystet.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 09:11   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ja, lige over

men derefter synes jeg at du skal forsøge de ting som vi har foreslået selv om jeg godt ved det er svært -men det er jo primært børnene vi taler om her ikke?
Og hvad det angår så er der INGEN i min verden der skal "røre" dem for så får de kamp til stregen

op på hesten igen, uanset hvad de siger og SKRIV til Gud og hver mand. Personligt ville jeg vælge de adr til lægerne først for kan man få dem til at forstå -og gerne handle -at her er en læge som ikke ved hvad han taler om, ja så tror jeg meget er nået.

Og hold fast i DUHK, dem kan jeg varmt anbefale

Sender dig lige et og håber at det kan give dig kampånden igen når du har raset ud -OG SÅ ER DET EFTER DEM IGEN, GIV IKKE OP
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 09:40   #18
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
ja, lige over

men derefter synes jeg at du skal forsøge de ting som vi har foreslået selv om jeg godt ved det er svært -men det er jo primært børnene vi taler om her ikke?
Og hvad det angår så er der INGEN i min verden der skal "røre" dem for så får de kamp til stregen

op på hesten igen, uanset hvad de siger og SKRIV til Gud og hver mand. Personligt ville jeg vælge de adr til lægerne først for kan man få dem til at forstå -og gerne handle -at her er en læge som ikke ved hvad han taler om, ja så tror jeg meget er nået.

Og hold fast i DUHK, dem kan jeg varmt anbefale

Sender dig lige et og håber at det kan give dig kampånden igen når du har raset ud -OG SÅ ER DET EFTER DEM IGEN, GIV IKKE OP
Giver aldrig op! Mén synes der er mange sidder af sagen og mange steder man skal klage. Men har taget dem for en ende af og skal så have fat i min advokat i dag. Lige den lægekonsulent der er i min sag, er ikke kendt for særlig god behandling af syge eller hvad man nu skal skrive. Da han jo ikke må behandle/pålæg folk mere sygdom som han gør.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2009, 08:01   #19
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Nyt siden sidst

Nåh, men nu er børnesagerne undersøgt og de havede ikke noget som helst og sætte en finger på. De kunne heller ikke finde noget som helt i mine Læge/psykolog papir om at jeg skulle være sindsyg og have personlighedsforstyrelser. Nej der stod tværtimod at jeg var en meget hjlæpsom pige, som tog sig af andre før mig selv, at jeg havede fået hukommelse og indlæringsproblemer. Hmm, så er det bar jeg siger HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND PÅ DEN KOMMUNE OG SKRIVE SÅDAN NOGEN TING SOM IKKE STÅR I MINE PAPIR Tænk at udsætte mennesker for så grov cikane. Jamen jeg er rystet.
Har så stadig ikke fået noget svar omkring den her uvildige der skulle se alle mine papir, men de leder vel i nu efter en der kan rede deres røv. Der jo kun gået 4 måneder efter den skandale af en arbejdspøvning de sendte mig i og 3 siden mødet hvor man ville have en ude fra til og se på sagen.
Nåh, men det var lige lidt nyt herfra.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2009, 10:25   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Godt du hænger i...og holder ud, og ikke finder dig i noget!!!

Synes din sag er rystende, og nu kan den for F*****vel kun blive bedre?!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenten viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-02-2012 08:16
Lægekonsulenten skriver...... mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 12-01-2012 20:23
lægekonsulenten tjele88 Spørgsmål ang fleksjob 8 24-10-2011 21:34
lægekonsulenten.dk ville Lægekonsulenternes Rolle 10 27-06-2011 02:31
Må lægekonsulenten det? Trylledyr Dit og Dat 5 24-02-2007 15:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension