K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2013, 18:18   #1
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Afklaring er nu færdig!

Hej alle sammen

Jeg er nu færdig afklaret af reva center. Dommen lyder på rest arbejdsevne lig med 0. De anbefaler pension, det samme gør min sb. Reva center vurdere, at ressource forløb vil forværre min situation.

Jeg er som sagt kun 34 år og er spændt på at se hvad der sker med en som mig. Eller spændt er nok ikke det rette ord. Nok mere frygter.

Jeg skal nok holde jer opdateret, så dem som kan bruge det, kan få Info om en sag under de nye regler.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 18:28   #2
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Man kunne jo godt frygte at du kommer en ekstra gang rundt i centrifugen, når du har den alder.
I mine øjne er det værste der kan ske at de vil have dig i ressourceforløb og må genvurdere dig kort efter.
Det er selvfølgelig irriterende, men det er det max værste jeg kan se for mig.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:39   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dog skal man huske ved ressourceforløb, at de skal have et fremtidsperspektiv - og der er jo fortsat borgere, for hvem et fremtidsperspktiv på arbejdsmarked ikke er eksisterende........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:42   #4
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Det er vi ganske enige i, og derfor skriver jeg også at det aller værste der kan ske ved et afslag, er en omgang mere.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2013, 19:02   #5
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Så er jeg idag færdig i forløb i angstklinik. De sender nu rapport videre til kommunen. De vurdere, at de gerne vil give mig mere behandling, for at gøre mit liv mere tåleligt at leve, men at behandling med henblik på arbejde, ikke er muligt. De vurdere, at min arbejdsevne ikke kan forbedres.

Dette var faktisk meget hårdt at få af vide
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2013, 20:41   #6
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Så er jeg idag færdig i forløb i angstklinik. De sender nu rapport videre til kommunen. De vurdere, at de gerne vil give mig mere behandling, for at gøre mit liv mere tåleligt at leve, men at behandling med henblik på arbejde, ikke er muligt. De vurdere, at min arbejdsevne ikke kan forbedres.

Dette var faktisk meget hårdt at få af vide
Det er godt og dårligt nyt så. Hvis du kan få et mere tåleligt liv, men ikke har udsigt til at kunne arbejde.

Umiddelbart lyder det som om din sag er åbenlys nok, til at din alder nok ikke bliver afgørende.
Men det er jo selvfølgelig hver mands gæt.
Så med din sag, kommer der noget konkret på bordet.

Jeg håber i hvert fald at din livskvalitet bliver bedre, uanset hvilken vej det bliver dertil
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2013, 20:48   #7
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Tusind tak for dit svar
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2013, 21:32   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det gør faktisk ondt når man sådan for alvor bliver ''dømt ude'' - en ting er at man ofte føler det, noget helt andet er, når der er enighed og punktummet bliver sat. Det er hårdt!

Det skal nok gå det hele
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2013, 00:31   #9
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg har det lidt sådan at kommer man selv til konklutionen at man ville få det bedste på ftp.. Så er man efterhånden meget syg, er sku de færreste mennesker der ville gide det med alt hvad det indebærer.. Så må man jo finde noget nyt at glæde sig over, jeg kan godt nogen gange tænke hvad nu hvis.. Men så er det så at jeg så tænker Så havde jeg ikke siddet foran en pc for mange mange år siden og chattet med folk også havde jeg ikke mødt min mand som blev slæbt med til en chat komsammen, også havde vi ikke fået vores børn... Så måske havde livet været rigerer på guld, men hvem ved om resten havde været lige så godt..???
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er FÆRDIG med Enhedslisten! :( logikeren Politik og Samfund 38 25-07-2012 10:03
færdig på revalidering og hva så ......... anette1966 Alt det andet 20 23-12-2011 00:43
færdig på revalidering og hva så .... fortsat anette1966 Alt det andet 2 14-07-2011 22:05
færdig på revalederingcenter og hvad så TULLE5AA Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 08-11-2006 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension