K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2008, 12:39   #1
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
SUk SUk SUK. ....

Sikke en dag. Fik afgørelsen fra ankenævnet og godt nok kunne de se der var agl med kommune og deres afgørelse. Men de mente så lige jeg skulle have en ny arbejdsprævning fordi den anden var 2 år gammel og hvem skyld er det, ja bestemt ikke mig, men kommunens, pga af kommune sammelægningen. Om hvem bliver staffet det gør jeg. 4½år har det taget nu, for sidst lovet de mig også at det nok skulle få en ende og med udsigten til to år mere i systemet så ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ender sku nok med og bukke under for det pres der er og så må vi jo leve for det vi har. Bare surt det skal være sådan bare fordi en dame overså sin vigepligt for 4½ år siden
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 14:00   #2
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Wink Tja

Jeg tror måske også det er den afgørelse jeg vil få - Du skal i arbejdsprøvning.

Så skriver jeg atter engang en lang smøre til ombudsmanden.

Det han svarer kan jeg forstå, for det er på "almindelig" dansk.

Det er surt at strande i kommunernes sløseri, men jo mere ombudsmanden får at vide jo bedre - Synes jeg.

mange
Annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 17:01   #3
Brogaard
Føler sig hjemme på K10
 
Brogaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: sønderborg
Indlæg: 25
Styrke: 16
Brogaard er ny på vejen
Hej Færselsuheld!!!! Ja du har ret at det er træls at man skal gøre de samme foranstaltninger om og om igen, jeg tror vi alle er/har været i din situation.. Men GIV ALDRIG OP!! det betaler sig at prøve igen og igen, man skal være optimist lige til det sidste ik sandt!? Op på hesten igen ,som man siger.. Jeg krydser alt jeg krydse kan for dig og din familie.
Brogaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 17:35   #4
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Jeg synes bare det så hårdt især med 2 børn

Men når det forværre ens tilstand og jeg ved det er for og bedømme min arbejdsevne, så er det meget surt og skal vente ja i 2 år til eller hvor lang tid det nu tager. Men ankenævnet gav mig ret i at jeg havde nedsat arbejdsevne, men at de ikke kunne vudere hvor meget fordi min arbejdsprøvning er 2 år gammel og de ved at min tilstand er blevet være inden for det sidste halve år
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 17:54   #5
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Færselsuheld, du får lige et knus herfra. Det er en trist meddelses at få her op til jul. Men hvorfor skal der gå to år mere...?
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2008, 14:13   #6
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Det er der bare gået hver gang jeg har været i kommunens system. Første prøvning så gik der et år så skulle jeg prøves igen og så gik der to år og nu skal jeg så prøves igen og inden de for kigget på tingene så går der sikkert så lang tid igen alt imens jeg for det være og være.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension