K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2014, 23:54   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mads87 Se meddelelser
Man kunne også være så fræk og gå direkte ud og spørge dem om hvad de laver, mens man holder øje med om man kan se nogle ting inde i deres bil om der står kommunenavn på noget, eller lign.
Finder man noget der, så søger man aktindsigt og kan deri se om der er grund til at de spionere én.
Hvis det ikke er nogle alt for luskede typer at se på, kunne man jo også byde dem ind på en kop kaffe.

Så får man da signaleret, at man ikke har noget at skjule.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 06:37   #12
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvis det ikke er nogle alt for luskede typer at se på, kunne man jo også byde dem ind på en kop kaffe.

Så får man da signaleret, at man ikke har noget at skjule.
Gu vil jeg ej, byde dem på kaffe. he he. Den er da blevet for dyr, til at ofre på såane nogle luskede typer, en gang lunkent poster vand der har stået på radiatoren en times tid. Og de skulle drikke op, ellers ville jeg påpege deres manglende pli. Samtidigt ville jeg fotografere dem, og det ville jeg også gøre hvis jeg så nogle blitz blink, så kunne man sameligne billederne.
nå men Mads87, jeg forstår godt dette ubehag, mon ikke vi alle har tænkt det samme nogle gang, jeg har ihvertfald tænkt lignede tanker. Men jeg har jo lige som Mads87 intet at skule
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 09:48   #13
Cykeltyv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2014
Indlæg: 189
Styrke: 11
Cykeltyv er ny på vejen
Hvad sker der hvis man fotograferer med blitz ind igennem en rude...?

Vi bliver nødt til at være realistiske, frem for at understøtte trådstarters angst for at være forfulgt !
Cykeltyv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 12:25   #14
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Cykeltyv Se meddelelser
Hvad sker der hvis man fotograferer med blitz ind igennem en rude...?

Vi bliver nødt til at være realistiske, frem for at understøtte trådstarters angst for at være forfulgt !
Ja, du har ret Cykeltyv. Det er efter min bedste overbevisning ulovlig. Tænk på de der er dømt for at lure (heder det ik det?) på andre gennem en rude. Heder det ikke blufærdighedskrænkelse? Og det kan, i det mindste straffes med bøde, eller også fængsel, ik?

Setter lige et link til lov om blufærdighedskrænkelse.

http://jm.schultzboghandel.dk/upload...bet/kap21.html
Vh Evelyn

Sidst redigeret af evelyn; 07-03-2014 kl. 12:31.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 13:28   #15
Cykeltyv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2014
Indlæg: 189
Styrke: 11
Cykeltyv er ny på vejen
Det jeg hentyder til er nu det faktum at hvis man fyrrer en blitz af ind mod en rude, får man du hvidt billed og kan ikke se hvad der sker der inde.
Dermed er det meget lidt sandsynligt at der ligger en på lur og knipser med blitz ind af et vindue.
Det giver simpelthen ikke mening at gøre sådan.
Cykeltyv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 23:18   #16
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af evelyn Se meddelelser
Gu vil jeg ej, byde dem på kaffe. he he. Den er da blevet for dyr, til at ofre på såane nogle luskede typer, en gang lunkent poster vand der har stået på radiatoren en times tid. Og de skulle drikke op, ellers ville jeg påpege deres manglende pli. Samtidigt ville jeg fotografere dem, og det ville jeg også gøre hvis jeg så nogle blitz blink, så kunne man sameligne billederne.
nå men Mads87, jeg forstår godt dette ubehag, mon ikke vi alle har tænkt det samme nogle gang, jeg har ihvertfald tænkt lignede tanker. Men jeg har jo lige som Mads87 intet at skule
NB:
Det er ikke mig der er bange for at blive holdt øje med, jeg skrev bare hvad man kunne gøre.
Det er trådstarter der er lidt bange for det.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension