K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2014, 08:02   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu søger man altså ikke selv om ledighedsydelse....det er noget man automatisk får...når man bliver visiteret...

Så derfor kunne jeg måske også mistænke at der måske har været tale om en misforståelse hos trådstarter....men indtil andet er bevist ja så må man jo regne med at trådstarter selv ved om denne er visiteret eller ej..

Så hvis ikke trådstarter har papirer på det ja så vil det nemmeste nok være at selv søge aktindsigt i den gamle kommune og på den måde finde ud af det..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 08:03   #12
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
min tanke er også, at du er indstillet til fleks og de så har set du er begyndt at sudere og det har stoppet den
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 10:30   #13
Spearl
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2011
Indlæg: 12
Styrke: 13
Spearl er ny på vejen
Jeg har brevet hvor der står jeg er godkendt til fleks.

og den nye kommune er ved at indhente alle mine oplysninger fra to kommuner, for at finde ud af dette rod.

synes bare ventetiden er lang.
Spearl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 10:41   #14
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis du er godkent til fleks, skulle du have modtaget ledigheds ydelse

men spørsmålet er om du er røget ud igen pga. dine stuider
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 10:44   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber det bliver løst op, men da ærgerligt I - som jeg forstår det - proforma tilmelder dig onlineundervisning og søger om SU - det kræver en aktiv handling og gør i al fald ikke tingene lettere. Men sagen skal jo nok blive løst op, når kommunerne er ved at finde ud af, hvad der er op og ned.

Der er krav tilknyttet at modtage ledighedsydelse, bl.a. at man skal være aktivt jobsøgende.
Se fx her
http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...edighedsydelse
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension