K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2008, 10:32   #1
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
Robot Støvsugere - roomba

Nogle som har sådan en? Er de værd at investere i? Da flere af os jo har et "handicap" kunne den jo være en god hjælper i hverdagen - hvis altså den virker efter hensigten. Den kan ikke erstatte en alm støvsuger det ved jeg, men hvis man så kun skal bruge den alm. hver 14 dag, så er det også en STOR hjælp.
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 11:15   #2
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
Der har næsten lige været en test i Rabatten på DR1, hvor der blev testet 3 forskellige robotstøvsugere. du kan se udsendelsen her
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 11:27   #3
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
Hej Gitte

Tak for svar.

Kender godt testen og programmet, jeg var nu interesseret i at høre nogle som har haft den i længre tid og deres vurdering :-)
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 12:32   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej har ikke nogen men er ude i de samme overvejelser som dig , så jeg vil også gerne høre noget hvis der er en der har en af de støvsuger (også selv om det ikke er en roobma)
  Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 15:36   #5
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej med jer

Altså... jeg har ikke sådan en støvsuger... men jeg har hørt at det ikke så smart....
Man er nødt til at flytte alle ting for at den kan komme til.... Så det vil sige at man skal gå rundt før den og flytte ting. Og det er der jo ikke mange af os der er i stand til. Jeg har ikke set undersøgelsen på tv. Det her er bare noget jeg havde hørt.

Mange hilsner
Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2008, 11:35   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen nu har jeg så fået en robot støvsuger og skriver herinde hvordan erfaringen er med den, jeg har også hørt det samme som bettina , men jeg har set bedst i test hos rabatten (og har taget den billige af dem ) og som jeg ser det så kan den godt tage rundt om mange ting, men ja nogen ting skal også flyttes , nu skal den lige oplades i 12 timer og så går det løs

Tror at den største udfordring herhjemme bliver mine katte (har to ) de falder enten døde om af et hjertetilfælde eller flygter over stok og sten he he he hvad ang at flytte ting så har jeg med vilje ikke så meget nede i den højde (selv om andre påstår det ) men de ting jeg har fjerner jeg alligevel når jeg støvsuger for ikke at skulle ligge og kravle rundt om dem når jeg støvsuger så det går nok....

så jeg skriver enten juble herinde eller forbandelser , men nu har den været så længe undervejs at jeg simpelthen ikke kan vente med at støvsuge og må tage det på den gammeldags måde i dag , så det bliver ikke før efter weekenden der kommer en status på den støvsuger ...

øøøhhh nu har jeg så 4 støvsugere

to af dem jeg har er de der ergorapido og dem kan jeg altså godt anbefale til dem der har noget med ryggen, det er altså en god aflastning i hverdagen hvis man lige har spildt noget ungerne har slæbt jord ind eller ligende..

dog kan jeg ikke anbefale dem til børn he he har en på første sal hvor mine unger bor og opholder sig men altså de der støvsugere kan altså ikke støvsuge de ting op som unger gerne vil støvsuge op...
  Besvar med citat
Gammel 25-04-2008, 20:44   #7
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
jeg har også fået en rengøringsven - og jeg er virkelig positivt overrasket indtil nu. Den letter så meget i hverdagen og vil især hjælpe mig nu jeg skal opereres.

(har prøvet to og er endt med den dyre roomba 560!! frem for cleanmate qq2)
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 17:38   #8
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Lige et lille *bump* til den her.
Jeg synes den er fin her, da der også er mange andre kattefan's herinde

http://www.dumpert.nl/mediabase/3104...mba_robot.html

Det er et hollandsk videoklipsted a la youtube

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 20:33   #9
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Neurosmølf.

Tak skal du ha'. Den vil jeg klikke ind på hver gang jeg trænger til et kæmpe grin.

Jeg har SÅDAN en kat og skal da vist ønske sådan en maskine i julegave.

Mange kattevenlige hilsner fra

Sommer.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 22:23   #10
Brogaard
Føler sig hjemme på K10
 
Brogaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: sønderborg
Indlæg: 25
Styrke: 16
Brogaard er ny på vejen
Hej Rikke! Jeg har en romba og jeg er glad for den, den har censore indbygget og planlægger selv turen rundt i huset, den kan løfte sig når/ hvis den møder modstand, det eneste man skal holde væk fra den er ledninger da den kan hive lamper ect ned,dog følger der fyrtårne med så du kan selv guide den rundt...min fungere udemæreket og den er rar at have i det daglige og hvis man får uventet gæster ja så sætter jeg min james til og går i bad,brygger kaffe...Jeg vil dog aldrig gå uden for hjemmet når den køre idet den skal jo tømmes for skidt og rense børster,men jo en genial hjælp når det kniber med fysikken...husk der er et par forskellige modeller,køber man for billigt ja så får man derefter...Jeg anbefaler ROMBA
Brogaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ældre tvinges til at få robot buster Politik og Samfund 11 16-11-2011 15:29
Robot gulvvasker jomfruen Dit og Dat 12 07-10-2011 11:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension