K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2012, 14:20   #11
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Fint med fagfolk, der rigtig er inde i stoffet og har erfaringerne.
Men absolut ikke OK med personer, der anvender sitet til kommerciel promovering.
Hvis du henviser til mig, kan jeg oplyse at mine indlæg overvåges nøje af Webmaster, efter fælles aftale om at det ikke er det jeg gør...

Men ellers er du velkommen til at læse mine lidt over 1000 indlæg, over de sidste 30-40 dage igennem, og se om du kan finde noget "kommercielt" om mig...

Og jeg må vel, ligesom alle andre have lov at kommentere om emnerne i diverse tråde?

Hvis det ikke er møntet på mig, så undskylder jeg på forhånd...

Maimai:

Er så meget enig!
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 19:10   #12
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Hvis du henviser til mig, kan jeg oplyse at mine indlæg overvåges nøje af Webmaster, efter fælles aftale om at det ikke er det jeg gør...
Ricky
Hvor er det dog trættende at blive ved med at se disse angreb på dig ( sådan opfattede jeg det ) , og at du skal blive ved og ved med at forklare din tilstedeværelse på K10 og aftalen med webmaster - Syns det er meget betryggende for dem der har brug for hjælp . Folk bestemmer jo selv om de vil henvende sig til dig for personlig rådgivning - ligesom de kan henvende sig til alle andre brugere for at få råd.
Du er en stor hjælp
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 19:33   #13
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
øhhhh,,, hvad sker der lige her...... hvilke angreb.....
Ja Ricky lever af at være privat rådgiver og.... han ligger ikke kjult på det på nogen måde så man kan jo selv vælge om ham vil lytte til ham eller andre private rådgivere.....
Jo håber da webmaster laver aftaler med alle som på den ene eller anden måde er professionel udi dette og som vil bidrage til at hjælpe os med vores bekymringer ganske frivilligt og gratis....
Måske der ligefrem skulle være en tråd hvor de kunne præsentere sig selv og deres resourseprofil, ment i sjov leg med ord.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 19:36   #14
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Hihi... den overvejer jeg lige Keld60... har lavet rigtigt mange ressourceprofiler, men aldrig på mig selv... hihi
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 19:38   #15
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
øhhhh,,,
Måske der ligefrem skulle være en tråd hvor de kunne præsentere sig selv og deres resourseprofil, ment i sjov leg med ord.
ha ha ha - den var fin
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 19:42   #16
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Hihi... den overvejer jeg lige Keld60... har lavet rigtigt mange ressourceprofiler, men aldrig på mig selv... hihi
Da jeg fik lavet mine, kom jeg frem til at jeg faktisk havde kunnet meget mere end jeg gik og troede i hverdagen og derfor var den en chok da den endte som den gjorde med en FP. Men det sker engang imellem at jeg tager den frem og læser hvad jeg har magtet og siger det kan du igen, i hvert fald i det mindste forsøge det du kan....
Så bare kom igang, der er sikkert mange her som vil hjælpe dig med spørgsmål såsom.....

Hvad var du lavet af frivilligt arbejde når du arbejdede 80 timer om ugen....
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 20:10   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er der ikke nogen aftale om at feks ricky skal være her som "ansat" socialrådgiver...

Sådanne aftaler ligger der slet ikke her på K10...

Derfor giver det heller ikke mening med at lave en afd hvor de kan præsentere sig...

Alle og jeg mener alle herinde....de deltager på lige fod her på K10....som alm mennesker der enten søger svar på spørgsmål...eller som nogle der ønsker at hjælpe andre med at svare på spørgsmål...

Nu forstå jeg så ikke lige stampe...for jeg har både svaret ham/hende i hans/Hendes tråd om samme emne....netop om det er okay at ricky har et link til sin hjemmeside i hans signatur...
Jeg har desuden også svaret på en PB fra samme person....om samme emne...

Så jeg kan ikke lige se hvorfor dette er noget som skal tages op igen og igen...

Det er som om at der er enkelte herinde som slet ikke under nogen omstændighed vil acceptere at der er sagsbehandlere, socialrådgivere osv osv herinde på K10...

Planen med K10 er ikke at udelukke nogle bestemte mennesker...uanset om de er på den ene eller anden side af "bordet"

Nej jeg vil ikke tillade at folk herinde reklamere kommercielt....men når det er sagt...så vil jeg heller ikke nægte en der rent faktisk deltager rigtig meget herinde at have et link til sin hjemmeside i signaturen...

De fleste herinde er voksne mennesker som selv kan bestemme om de vil hyre hjælp eller om de hellere vil tage imod den herinde...

Det er ikke op til mig at bestemme det for dem...

Personligt ville jeg være rigtig glad for at få hjælp hvis jeg stod i en besværlig situation....og det ville ikke betyde noget om det så er den ene eller den anden der hjælper...og da slet ikke ud fra hvad der står i deres signatur...

Hvis endelig at der skulle være folk der vil hyre ricky....ja så har de da i det mindste et oplyst grundlag for at beslutte sig for ham...da de jo bare kan se på alle de indlæg hvor han kommer med råd til andre...

Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligere...med hensyn til hvad der er okay og ikke er...på min hjemmeside...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 20:36   #18
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligere...med hensyn til hvad der er okay og ikke er...på min hjemmeside..

Måske nogle ef dine intentioner er gået i glemmebogen gennem årene efterhånden som der er kommet flere brugere og sager til......er selv som alle andre starter på et nyt åt og dermed nye øjne på mange ting.

En anden ting er også at når man et sted som her kan føle man skal blotlægge alt alting som bliver skrevet på en måde, som kan og af nogle vil misforstås af nogle...


Så vil sige ja det er din side, udstik nogle flere klare rammer og evt få nogle modertorer indover der kan sige stop...... nu er denne tråd lukket hold jer præcist til emnet....

Siden er jo god nok som den er idag i det store og hele
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 00:17   #19
Myrna Larsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
Myrna Larsen er ny på vejen
Sagsbehandler

Ja det er helt rigtigt man skal huske at fortælle de gode oplevelser med sagsbehandler også Jeg havde et perfekt forløb med min sagsbehandler og gik lige over på fp da min sidste løn blev udbetalt fra mit job. Sagsbehandleren kom ovenikøbet på det syghus hvor jeg var indlagt til genoptræning på trods af 40 km kørsel.
Desværre hører vi nok mest om de dårlige
Myrna Larsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 02:41   #20
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Nu har vi hørt en del om myndighedspersoner, der er nogle "strigler" ud over det acceptable.

Omvendt er der nogen, der kender noget til det modsatte - altså til sagsbehandlere/socialrådgivere der har været så positive over for borgerne (inden for lovgivningens rammer), at arbejdsgiveren har stukket dem en fyreseddel / er "blevet gået" ?
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Private socialrådgivere bedst! buster Politik og Samfund 0 17-04-2011 09:31
Socialrådgivere og sømmelighed! buster Politik og Samfund 4 20-03-2011 12:45
Socialrådgivere forudser proformaskilsmisser buster Politik og Samfund 6 07-06-2010 15:00
Socialrådgivere på Facebook zuza Et godt link! 9 06-03-2010 12:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension