K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2008, 21:14   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lone t jeg har det samme problem jeg er langtidsygemeldt og mig gider de såmænd slet ikke at se (mere om det på et senere tidspunkt i tråden min historie)

og til jer andre vi sendte helt tilbage i 07 en mail til manden .. og svare gider han ikke (det kan jo kræve at man skal tage ansvar for sine holdninger, det er meget nemmere at sidde og spy galde ud ) men jeg kan da se at fjolset denne gang tager det et skridt videre til at det nu er fleksjobberne der skal i ordinært job (sidst var det førtidspensionisterne der skulle i fleksjob) og det fik han jo sin vilje med i forhold til den nye aftale (på en måde , der endda gør det nemmere for arbejdsgiverne ) så hvorfor ikke prøve engang til ....

Manden er imbecil og politikkerne er nikkedukker (og jeg er irriteret )

Se den gamle ubesvaret mail herhttp://www.k10.dk/showthread.php?t=3402&highlight=Di
  Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 23:20   #12
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
[QUOTE=Hejdien;29315]lone t jeg har det samme problem jeg er langtidsygemeldt og mig gider de såmænd slet ikke at se QUOTE]

Velkommen i klubben, troede jeg var helt alene

nå men kan det være derfor de ikke revurdere en ? fordi de ved jeg skal være på fleksjob til jeg skal på pension ?

Nogle der ved det, så vil jeg da ægtig gerne vide det.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal man tilbage betale ???? lund70 Alt det andet 5 10-02-2012 18:24
skal fagforeningen tage en tilbage nikkoshadow Alt det andet 7 11-07-2010 21:39
ervervsevnetabserstatning???????skal jeg betale tilbage Heidixxx Alt det andet 10 09-10-2009 15:24
Fleksjobbere vil være rigtige kolleger Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 19-01-2008 16:42
Fuldtidssyge skal tilbage på arbejdet Peacock Accept fra vores omgivelser 3 27-11-2007 20:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension