K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2021, 15:29   #1
motlermtv
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2014
Indlæg: 2
Styrke: 0
motlermtv er ny på vejen
Funktionsbeskrivelse/afklaring af arbejdsevne?

Hej,
Kort om mig før mit endelige spørgsmål.

Det hele startede pga. et fald i hjemmet og med operation i 2014... var sygemeldt hele 2014 men med langsom øgning af mine timer og startede så på fuldtid igen i januar 2015. Har fået fuld personlig assistance alle årene. Har været på smertekursus i 2015.

i 2016 - 17 - 18 - 19 - 20 arbejder jeg fuldtid men har det SUPER skidt. Har løbende samtaler med chefen og bliver flyttet rundt i forskellige afdelinger, får andre arbejdsopgaver osv..
Er blevet scannet et utal af gange, tilset af speciallæger osv., gået til fys..

2021: Nu kan jeg ikke klare mere og bliver deltidssygemeldt på mit arbejde i maj 2021, med først 15 timer pr. uge og nu 18 timer. I mellemtiden har jeg forsøgt at øge mine timer, dette kunne jeg ikke holde til.

Jeg har lige fået forlænget mine sygedagpenge og jobcenter har erkendt at jeg ikke kan yderligere behandles, dvs. de har erkendt at jeg er færdigbehandlet.
Jeg har meddelt jobcenter af flere omgange til samtaler, at jeg gerne vil søge et fastholdelsesfleksjob, da både min læge, fagforening og arbejdsplads støtter mig 100% i dette. og dette arbejder vi os frem mod, langsomt, men trods alt indtil videre, fremad.

Nu skal der laves en afklaring af arbejdsevnen hvor det er min chef der skal udfylde en form for funktionsbeskrivelse til jobcentret..
Jeg har været nysgerrig efter at se hvad kommunen har sendt til chefen, men pga. travlhed i butikken har han ikke haft tid til at snakke. Så jeg har desværre ikke set noget "papir" som skal udfyldes. Jeg har sagt til chefen af jeg gerne vil hjælpe med udfyldelse, men at det kunne være rart hvis jeg kunne forberede mig lidt inden.... Så jeg er sikker på vi får det hele med.

Min fagforening vil gerne læse dette igennem når det er udfyldt af chefen, så hun sikrer sig at det er korrekt udfyldt i forhold til ALLE EHVERV, så jeg på denne måde ikke skal sendes ud i virksomhedspraktik andre steder! Dette har jobcentret også meddelt.

Spørgsmål:
Er det en masse spørgsmål der skal besvares eller skal det skrives i fri hånd fra chefens side?

Og i så fald, kan i skrive nogle af de punkter/ting ned til mig, som jeg skal tage højde for?


Tak for en fantastisk side
motlermtv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2021, 21:46   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.674
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til motlermtv

Fastholdelsefleksjob:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=40085

https://www.k10.dk/showthread.php?t=30994

Den vej du er på vej ud af, drejer sig om dokumentation og atter dokumentation.

Ingen kan køre en sociale sag uden aktindsigt ved alle.

Du skal vide og forstå alt, hvad andre skiver om dig
.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=37741

Journallisten.
https://www.k10.dk/showthread.php?t=30401

Kommunen er din juridiske modstander, som udgangspunkt, med modsatrettet interesser. Derfor bør al kommunikation med kommunen foregå skriftligt

Det er din fremtidige økonomiske og sociale fremtid du kæmper for, derfor første skridt er, at søge aktindsigt ved alle.

Så dukker der mange andre spørgsmål op.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension