K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2010, 11:41   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tonen skærpes..."Gøgeunger"

Man kan vist godt sige at tonen i det offentlige rum skærpes. Skal jeg da lige love for. Nu hentydes der, Gud hjælpe mig, at en del af vi handicappede er "Gøgeunger"

Fra KL tidligere formand Erik Fabrin som gennem årende ikke engang har orden i sin egen Retssikkerhedslov vedr sagsbehandlingsfrister.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...es--goegeunger.

Der er ved at blive lidt koldt i det lille Danmark. Men de glemmer at vi handicappede har sammenhold og bider fra os. Nu vil jeg indklage hans kommune Rudersdal påny.

Kan i huske hvordan muskelsvind ramte bliver behandlet i Rudersdals kommune?
Hvis i har glemt så se dette: http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyhed...D=1&vId=504403

Lærlingen er som svenden, og svenden er som mester.
Rudersdal i skulle skamme jer!

Mange vrede hilsner


PS. Socialminister Benedikte Kiær råber vagt i gevær: http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...igt-om-de-syge

Sidst redigeret af phhmw; 05-07-2010 kl. 12:27.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 14:10   #2
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Helt enig, der er ikke noget galt i at ville finde bedre udnyttelse af resourserne, men sprogbruget er med til at signalere en stigmatisering af svage borgere, som mindre intelligente og "misundelige" borgere er hurtige til at tage til sig og bruge i deres argumentation når det drejer sig om velfærd.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 14:20   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
det er det geniale i sitet k 10........

man føler sig ikke alene, selv om man sikkert aldrig i livet, (og måske aldrig kommer til det) har mødt nogen af de "gutter og gutinder" herinde, men vi arbejder trofast for det samme mål. retfærdighed, og anstændig ligestilling, af mennesker der er blevet ramt af det ene eller andet problem.......

jeg har godt nok fået f.t.p... som mange andre herinde, og jeg føler, (uden heltestatus) at det er min pligt, nu og se om man kan støtte/vejlede/ jaa what ever... andre som er i "venteposition" til det ene eller andet....

det er ikke sikkert man ved så meget om de forskellige sager, men vi prøver dog, og med godt 5000 potientelle hjerner, så skulle det jo være underligt om ikke en fandt det fornødne guldkorn......

og temmelig en del tager "det værste tryk" af resten af fam: ved at man her kan skrive sig ud af frustrationerne..... om det virker eller ej ... skal den enkelte selv bedømme......

og jeg håber også at du, Peter, forsat har kræfterne til og klage .... råbe ... skrige.. på andres vegne....... for dem som ligger begravet i Lxxx til halsen ... kan ikke selv... lyset i tunellen er simpelthen for svagt.....

mvh eders ace dk.. som også prøver og hænge på... og få lyset skærpet..
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 08:21   #4
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Lidt sørgeligt at det kun er kristeligt dagblad som skriver om denne tone.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 10:01   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Øhhhhh kristeligt dagblad.....

den må så lige være forbigået eders ace dks næse...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension