K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2014, 22:15   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil ,har du ikke fået en pension,fordi du i perioder ikke kan arbejde.

Hvorfor ikke starte i noget friviligt arbejde,i de perioder du har det godt og den vej få afprøvet hvad du kan hilde til.

hvorfor give sig hen til et system du har så dårlige erfaringer med, jeg tror bestemt ikke det er blevet bedre at være i komunens vold i dag end det var for 5 år siden.
Det ved jeg det ikke er,har selv hængt der i 8-9 år .

Har du overvejet at bruge din energi på eks. noget friviligt.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 00:01   #12
Mrperfektone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2012
Indlæg: 49
Styrke: 13
Mrperfektone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil ,har du ikke fået en pension,fordi du i perioder ikke kan arbejde.

Hvorfor ikke starte i noget friviligt arbejde,i de perioder du har det godt og den vej få afprøvet hvad du kan hilde til.

hvorfor give sig hen til et system du har så dårlige erfaringer med, jeg tror bestemt ikke det er blevet bedre at være i komunens vold i dag end det var for 5 år siden.
Det ved jeg det ikke er,har selv hængt der i 8-9 år .

Har du overvejet at bruge din energi på eks. noget friviligt.
Cleo JO man får ikke en førtidspension for SJOV i 2011 men som jeg så også siger så havde kampen med kommunen så forværret min tilstand yderligere og til sidst følte jeg situationen helt håbløs det tror jeg de fleste kan sætte sig ind i der har været i det system. Som udgangspunkt skrev min pyskiater jo til kommunen da jeg blev sygemeldt fra mit job at jeg skulle have fleksjob for at undgå tilbagefald og han skrev faktisk også at hvis jeg ikke fik fleskjob var der fare for jeg havnede på førtidspension. Men det ville kommunen så ikke samarbejde/høre efter så startede klientgørelsen efter jeg så var blevet kørt helt ned tog jeg så en jobprøvning i 2011 på en soicaløkonomisk virksomhed og kommunen bevilligede mig så førtidspension jeg ville enlig som udgangspunkt helts have haft en tilknytning til arbejdsmarkedet men jeg havde opgivet total til sidst og havde ikke mere at give af. Nu har jeg så fået ro og fået det en anelse bedre selvom jeg slevføllige har diagnoserne at slås med.

Og ja så kan det godt være at en eller anden kæk person herinde begynder at jamre op om "Det underligt du har fået førtidspension fordi ens arbejdsevne skal være varigt nedsat og du må ikke røre dig ud af flækken" Men så synes jeg man skal kigge på kommunerne i stedet som gør folk mere syge end de er i forvejen det jo helt ondsvagt at det system der skulle hjælpe en gør en mere syg end man er i forvejen fordi det er så umuligt.

Og så er det vel bare positivt at jeg ikke har opgivet håbet/drømmen om at komme tilbage og lagt mig på sofaen selvom man kunne have mest lyst til det efter turen igennem møllen.

Cleo jeg springer heller ikke bare lige ud i fleksjob jeg er i beskyttede beskæftigelse nu på Revaliderings center 3 X 3 timer hvilket jeg er glad for jeg har så tænkt mig at prøve at øge timerne og se om jeg forbliver stabil og jeg kan være i beskyttede beskæftigelse uden det påvirker min pension.


Men jeg tænker også meget på fremtiden og har konstant tankemylder om min førtidspension fremtiden og har angst for hvad politikerne finder på næste gang der ikke mange tidspunkter på dagen hvor det ikke køre det er en del af mit ocd tror jeg.

Sidst redigeret af Mrperfektone; 05-01-2014 kl. 00:48.
Mrperfektone er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension