K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2010, 09:17   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fæhunden har du aktindsigt ? (ellers søg det så du kan se hvad der står omkring dig ) hvad er deres begrundelse for at du skal i arbejds prøvning igen ?
Hvor gammel er din sidste arbejds prøvning ?
Hvad viste den ?
Hvad siger din psykiater til endnu en arbejds prøvning ?
Hvor langt er du overhovedet i din sag ?

Hvis og når du skal i arbejds prøvning så husk at få på papir (kontrakt ) hvad er formålet ? hvor lang tid påregnes det at du skal være der ? hvad er tiderne ? hvad er skånehensyn ?
  Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 14:04   #12
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kære fibro.

Du skal kæmpe kæmpe

Du skal være ærlig men men sige fra over for medicin du ikke kan tåle jeg har været igennem måske 7 slags medicin og kunne ikke tåle disse, men kommunen mente at jeg skulle stadig have medicin gennem en udreding af psykiater som igen sage at jeg skulle have medicin som jeg have prøvet.

Så blev jeg vred og oplyste til min sagsbehandler at mit netværk blev harm og hjælper mig igennem denne svære periode så fik jeg ro eks måske prøv det

knus fra mig
vi må kæmpe
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 12:06   #13
Fæhunden
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2010
Lokation: Roskilde
Indlæg: 20
Styrke: 14
Fæhunden er ny på vejen
Hej Hejdien. Jeg ved ikke om jeg har aktindsigt, jeg har kun en koip af min Ressourceprofil som jeg har fået tilsendt. De hænger sig i at jeg har arbejde i mange år, har haft det bedst når var på arbejde, men det har jeg ikke meger da jeg altid er blivet moppet og det sidste sted jeg var gik jeg ned psyke. Min sidste arbejdsprøvening er
ca. 1½ år gammel, den vidst at jeg ikke kunne gemmefår det. Min psykiater har skrevet at jeg ikke kan gemmefåre en til.
Fæhunden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 12:23   #14
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fæhunden Se meddelelser
Hej Hejdien. Jeg ved ikke om jeg har aktindsigt, jeg har kun en koip af min Ressourceprofil som jeg har fået tilsendt. De hænger sig i at jeg har arbejde i mange år, har haft det bedst når var på arbejde, men det har jeg ikke meger da jeg altid er blivet moppet og det sidste sted jeg var gik jeg ned psyke. Min sidste arbejdsprøvening er
ca. 1½ år gammel, den vidst at jeg ikke kunne gemmefår det. Min psykiater har skrevet at jeg ikke kan gemmefåre en til.
Hej Fæhunden.
Så synes jeg du skal sørge for at kommunen får det papir fra din psykiater - så er du sikker på de har det......
Og så er det jo vigtigt at din læge også er med og bakker dig op

Håber for dig at alt falder på plads, som du ønsker det
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2010, 11:05   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fæhunden Se meddelelser
Hej Hejdien. Jeg ved ikke om jeg har aktindsigt, jeg har kun en koip af min Ressourceprofil som jeg har fået tilsendt. De hænger sig i at jeg har arbejde i mange år, har haft det bedst når var på arbejde, men det har jeg ikke meger da jeg altid er blivet moppet og det sidste sted jeg var gik jeg ned psyke. Min sidste arbejdsprøvening er
ca. 1½ år gammel, den vidst at jeg ikke kunne gemmefår det. Min psykiater har skrevet at jeg ikke kan gemmefåre en til.
Jeg syntes helt klart at du skal bede om aktindsigt (du finder formular til det under nyttige link ) og det skal du gøre både ved kommune og ved læger, på den måde finder du ud af hvad kommunen ligger inde med omkring dig og det du kan se de mangler i forhold til dine lægepapir det kopier du fra din aktindsigt ved læger og sender til din sagsbehandler og beder om at få det lagt ind i din sag..


Hvis din psykiater siger at du ikke kan gennemføre en arbejdsprøvning så skal du SKRIVE det til din sagsbehandler og bede denne om at indhente papir på det fra din psykiater ...

Skriv i brevet at du samtidig forventer at hvis ikke de indhenter de papir fra psykiater og de ikke er enige med psykiater så forventer du at de på skrift oplyser dig om ..

Hvorfor er du i arbejds prøvning
Hvor længe skal det vare
Hvad er målet (en handleplan om hvad der nu skal ske )
at kommunen tager ansvar for evt forværringer i helbredet
  Besvar med citat
Gammel 06-08-2010, 11:31   #16
Fæhunden
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2010
Lokation: Roskilde
Indlæg: 20
Styrke: 14
Fæhunden er ny på vejen
Hej PiaCP og Hejdien.
Kommuen har det fra min psykiater. Jeg vil skrive et brev til min sagsbehandeler om at få aktindsigt i min sag. Det irt. ret mig meget at det skal gå lang tid og man ikke høre nådet fra dem. Jeg har prøvet at ring til min sagsbehandeler, hun kan ikke fortælle mig nådet om hvordan det går med min sag. suk hvor det går mig på nevner jeg kan bage ikke tag det meger.
Fæhunden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Svendborg er forpost i kampen om førtidspension gunvor Politik og Samfund 8 26-02-2012 11:39
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Så sluttede kampen Connie Alt det andet 21 10-11-2009 15:41
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension