K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2014, 11:42   #19
Sambo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2014
Indlæg: 41
Styrke: 11
Sambo er ny på vejen
Hej Gisne.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sambo
Det beroliger mig meget det du der skriver. Der står godt nok i afgørelsen at bostøtte skal hjælpe mig med at strukture min hverdag mht. at kunne komme tilbage i et fleksjob.

Men da jeg jeg i forvejen, når der ellers er ro på lever meget struktureret er det derfor meget grænseoverskridende og angstprovekerende for mig at skulle lukke fremmede ind.

Så mange tak for svar

Mvh. Sambo
men at strukturere kan også være at høre i en samtale hvordan du planlægger din dag - du behøver jo ikke at vedkommende står ved siden af og se på at du gøre de daglige gøremål.

Jeg ved slet ikke om jeg gør det her rigtigt så du kan se min besked til dig, men jeg prøver alligevel.

Jeg har lige under en gåtur haft et kæmpe angstanfald. Møder min nabo på vej hjem som kender en del til min situation. Hun spørger hvad uddannelse denne bostøtte som skal hjælpe mig har. Ja, det ved jeg jo faktisk ikke, andet end en der har forstand på angst??? Ved du mon det???
Sambo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension