K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2008, 16:54   #71
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lider du af discomgoogolation?

Kender lægekonsulenterne denne diagnose?

Næ, og sjovt nok, for lægekonsulenter plejer ellers "at kloge sig", ikke?

Citat:
Lider du af discomgoogolation?
Af BERIT ERTMANN

Offentliggjort 02.09.08 kl. 12:50

Englænderne bliver ifølge ny undersøgelse stressede, når de ikke kan komme online. Desuden er nettet for mange vigtigere end både deres partner og religion.

Når vi bliver afskåret fra muligheden for at komme på internettet, stiger hjerneaktiviteten og blodtrykket. Det fører til, at vi bliver frustrerede, forvirrede og stressede.
http://epn.dk/ledelse/article1426744.ece

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2008, 14:37   #72
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Træt af kommunens telefonopkald?

Er du træt af, at din sagsbehandler ringer, så er her noget nyt.

Download en ny GRATIS ringetone og læg ringetonen ind på din mobil under din sagsbehandlers telefonnummer, så ved du ALTID, hvem der ringer.

Der er flere at vælge imellem:

Grisegrynt og diverse køer.

Hør smagsprøver her: http://danishcrown.dk/ringetoner/traditionel-gris.mp3 (min foretrukne)

http://danishcrown.dk/ringetoner/glad-oekogris.mp3

http://www.danishcrown.dk/ringetoner/engelsk-gris.mp3

http://www.danishcrown.dk/ringetoner/muuh-1.mp3 (det er vist fra en rundborssamtale)

http://www.danishcrown.dk/ringetoner/dansk-kalv.mp3
(Det er vist fra et byrådsmøde)


Du kan hente ringetonerne GRATIS her:

http://www.danishcrown.dk/page20858.aspx

God fornøjelse.... husk at nyde det, når telefonen ringer, og lad fantasien få frit spil.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2008, 17:03   #73
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
LOL - tak for dem zuza

Hm, efter nærmere overvejelse tror jeg at jeg vil vælge den sidste på listen -og i den grad lade fantasien råde
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 12:29   #74
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Bank- og samfundsøkonomi for "Dummies" og direktørlønnninger

Her er en ultrakort, men god forklaring på, hvad der sker i bankerne.

Her forklares BÅDE bankernes udlånsmetode, direktørlønninger og liberal politik i een stor pærevælling, så det vil jeg kalde forklaring for "Dummies".

Citat:
'Ebberød Bank' hedder en film fra 1943 med Osvald Helmuth i hovedrollen som skræddermester Vipperup, der som nyslået direktør for den nyoprettede lokalbank i Ebberød tilbyder otte procent på indlån og kun fire procent på udlån. Det gør ham vældig populær - og rig, da der står i hans kontrakt, at han i løn får en fast procentdel af bankens omsætning. Succesen er så stor, at Landsbanken tilbyder Vipperup at købe ham ud og overtage Ebberød Bank.
Citat:
Hvis nogen tror, at statsstøtte er imod nyliberalisternes trossætninger, kan de godt tro om igen.

Statsstøtte er o.k., hvis det er støtte til spekulanterne - så er det samfundsreddende virksomhed.

Vi kan jo ikke risikere, at kapitalismen går på røven, vel?
Læs resten her: http://www.arbejderen.dk/index.aspx?...S_ID=5&S_ID=44

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 20:48   #75
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking En Århus-historie, der siger spar 2 til alt

Århus kan genoplive de døde.

Døde kan genvinde deres registrering som arbejdssøgende, hvis de møder op i jobcentret.

Godt, jeg IKKE er sagsbehandler der... Sikken gyser.

Tænk, hvis kvinden mødte op.....uuuuuhhhh

Ja, hvad gør man ikke for at få flest mulige ud på arbejdsmarkedet?! Nu går politikerne sgi for vidt med deres hetz for at få flere på arbejdsmarkedet.

Citat:
Jobcenter kontakter død kvinde


Jobcenter skrev til nyligt afdød kvinde, at hun ikke længere er arbejdssøgende - men kan blive det igen.

Når man er død, står man ikke længere til *rådighed for arbejds*markedet. Det giver ligesom sig selv. Alligevel *sendte Jobcenter Århus brev til en netop afdød kvinde for at meddele hende, at hun ikke længere er registreret som arbejdssøgende.
Citat:
»Hvis du igen ønsker at være registreret som arbejdssøgende i jobcenteret, skal du henvende dig i jobcenteret.«
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/arti.../0/rss-section


Og avisen efterlyser flere døde, der har fået mødeindkaldelser....he-he...


Og PS... nu er det ikke kun "Syge i tvangsarbejde"...GISP!!!!!!!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 02-10-2008 kl. 20:53.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 23:36   #76
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh, ja det er jo snart halloween, så måske der kan komme lidt flere til jobcentrene..

jeg er da heldigvis levende stadig, men har også fået kaos breve fra jobcentert, selvom jeg er sygemeldt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 12:28   #77
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Talking

ÅÅÅÅÅh nej, Huldra .... ska' jeg så til at konkurrere med spøgelser om "alle de
mange fleksjob"?

Jeg har jo ikke helt opgivet arbejdsmarkedet endnu, for jeg er jo stadig under udredning og skal til en forundersøgelse i næste uge for at tjekke om jeg lider af dissemineret sclerose ....
Giiisp, ska' jeg så også hjernescannes , for den "søøøøde" arbejdspsykolog, jeg har klaget over til PN, sagde at det jeg muligvis fejler, sidder rundt om i hjernen.

I en anden tråd fortalte zuza jo om den stakkels Pia K, der pga. en slem hovedpine blev hjernescannet 3 gange i løbet af en nat, og at man ingenting fandt

HVIS lægen så iværksætter en hjernescanning af lille mig og de så finder "noget" skal jeg så være glad?

Hvis de IKKE finder "noget", skal jeg så også være glad ?

Nej NU bliver det sq for indviklet

Kom til at tænke på, om de skyndte sig sådan med at få scannet Pia K. i håb om at finde "noget", inden hovedpinen forsvandt

De gange, jeg har skulle scannes, har der været laaaang ventetid; men de fandt sq "noget" hver gang

Nej, nu stopper jeg

PS: Hvad betyder LOL ?
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 12:40   #78
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, man ved snart ikke, hvad man skal ønske, de finder, Hyanna.

Jeg håber, de finder ud af, at der IKKE er noget galt med dit hoved.



LOL betyder laughing out loud.

Altså vildt morsomt.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 12:56   #79
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg tror du har ret, zuza, det med at du håber at de ikke finder "noget", for så kan jeg måske øge min indtægt med lokaleudlejning .... Kan du se det for dig:

"Stort rungende tomt lokale udlejes. Har aldrig været brugt."

Hyanna

Forresten, Huldra, hvor mange klager har du sendt til kommunen

Det KAN jo være derfor du modtager kaospost

Sidst redigeret af Hyanna; 03-10-2008 kl. 15:38. Årsag: en lille tilføjelse
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2008, 16:22   #80
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Usmageligt...

http://www.bt.dk/article/20081005/nyheder/810050318/

Nu er bunden nået... Selv om man er død.. sender de bud efter en

De har lige TRAVLT nok de jobcentre med og jagte syge og nu også døde mennesker...

Kjersti

Sidst redigeret af Kjersti; 05-10-2008 kl. 16:35. Årsag: Rettelse
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom der nogle tal på Helle Smith Politik og Samfund 10 15-09-2012 14:40
Har nogle............... Frk. Horsens Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 15-04-2011 07:15
Er der nogle der ved. pila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-01-2011 17:39
Er der nogle der ved Frk. Horsens Alt det andet 3 25-02-2009 14:39
Der er da, nogle som gør sin del Kims Dit og Dat 2 21-01-2007 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension