K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2009, 18:16   #141
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hvor mange timer kan man arbejde, hvis man INGEN arbejdsevne har?

Hvor forsvinder sygdommene hen, efter man har været på kommunen?

Kan man få et fleksjob som badedyrsvogter, så man kan holde fri om vinteren? ER DU MED ? he...he...åh det var en stor boble...Hvis du havde købt for 10.000 kr aktier i Roskilde Bank for et år siden ville du have 64 kr i dag.

Hvis du havde købt for 10.000 kr aktier i Bonusbanken for et år siden ville du have 206 kr i dag.

Hvis du havde købt for 10.000 kr aktier i Nanocover for et år siden ville du have 791 kr i dag.

Hvis du havde købt 2.667 Dansk Pilsner for 10.000 kr i Fakta for et år siden og drukket dem, ville du kunne få 4.666 kr for de tomme flasker og kasser i dag.

Sidst redigeret af Stella; 11-03-2009 kl. 18:59.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 20:21   #142
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
ha ha rigtig sjov, også uden de daglige 7 pilsnere.
Vh Bodil
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2009, 22:34   #143
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der kører nu et nyt program på Kanal 5... det hedder Wipeout.

Og så spørger jeg:

Hvem kunne I tænke jer at se i det program?


Mit bud er Hjorten, men da gerne hele VKO-holdet.

Bare vi slipper for Hjorten i g-streng i mudderbadet.

Hvis I ikke ved, hvad Wipeout er, så se her:

http://www.youtube.com/watch?v=H82oVFBbuTg

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2009, 09:11   #144
Snuske18
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 10
Styrke: 16
Snuske18 er ny på vejen
Tak for en morgengriner. Har helt ondt i mavsen nu ;-)
Snuske18 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 13:26   #145
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvordan straffer man en ministerchauffør, der kører rundt på Nørrebro med Bendt Bendtsens jagtriffel... UDEN Bendtsen i bilen?


Citat:
Bendtsen overtræder våbenloven - kan miste jagttegnet
Klart ulovligt at lade jagtgevær transportere i ministerbil, siger erfarne jægere
Citat:
man må ikke engang lade det ligge i bilen, mens man er inde hos bageren og hente rundstykker
Citat:
Ingen af Bendtsens daværende ministerchauffører har jagttegn eller våbentilladelse.

Citat:
urimeligt, at Bendt Bendtsen pålægger sin chauffør at køre ulovligt rundt med våben. Han er oven i købet selv politimand, og vi har lige vedtaget en skærpet våbenlov
http://www.bt.dk/article/20090323/politik/703230004/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:27   #146
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
SUK!!!!


Citat:
Spm. Nr. S 1751
Til forsvarsministeren (Søren Gade (V)) . ( 23/3 09 ) af: Per Clausen (EL)
Spm i fuld tekst:

Mener ministeren, at det er en fornuftig anvendelse af forsvarets ressourcer at arrangere flyture i F 16-fly for mere eller mindre tilfældige ministre som f.eks. den tidligere økonomi- og erhvervsminister?
http://www.ft.dk/doc.aspx?/samling/2...1751/index.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:30   #147
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Suk manden har storhedsvanvid


hvad de politikere render og laver på andres regning..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 19:37   #148
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nu kommer jeg altså til at tænke på filmen:

"Hvordan vi slipper af med de andre"....

Christian, major:

Gerda Larsen? Bistandsmodtager, indtil du blev invalidepensionist. Du er alkoholiker, storryger, har levet dit arbejdsløse liv på en bænk, er selvforskyldt syg og har kostet staten et tocifret millionbeløb. Og nu er det slut!


http://www.cinemazone.dk/movie.asp?id=3358&area=3

Citat:
www.hvordanvislipperafmeddeandre, hvor man også kan prøve det skægge spil "Nak en taber", der hjælper én med at opnå en lavere trækprocent.
(Linket virker ikke mere.)




Citat:
Spm. Nr. S 1761

Til økonomi- og erhvervsministeren (Lene Espersen (KF)) . ( 23/3 09 ) af: Karen Hækkerup (S)
Spm i fuld tekst:

Finder ministeren det problematisk, at den tidligere økonomi- og erhvervsminister i strid med gældende lov har opbevaret sin jagtriffel i ministeriet?
http://www.ft.dk/doc.aspx?/samling/2...1761/index.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 24-03-2009 kl. 19:41.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 20:49   #149
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
nej nu bliver det for sindssygt...Bendt betjent er da for vild med jagt geværer... det er jo ren Taleban uhuhuhu....eller er han bare virkelig skør... det begynder at ligne et åbent psykiatrisk afdeling på Borgen... hvornår kommer Løkke med sin kalabaspibe....he..he..og hvem ved måske har Anders Fogh været på LSD hele tiden med de øjne......



Citat:
Finder ministeren det problematisk, at den tidligere økonomi- og erhvervsminister i strid med gældende lov har opbevaret sin jagtriffel i ministeriet?
Det er så vanvittigt at jeg vælger at skraldgrine...lidt humor er bedre end dep...

Sikke en verden...

Sidst redigeret af Stella; 24-03-2009 kl. 20:57.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 13:20   #150
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
For at sikre nationens fortsatte overlevelse har den danske regering indført De Nye Københavner Kriterier, som eliminerer de borgere, som har modtaget mere af samfundet end de har ydet. Det er bl.a. folk der ikke kan tage vare på deres egne børn, tidligt invalide pensionister og folk der ikke kan klare sig uden løbende hjælp fra det offentlige. 26 procent af befolkningen er blevet interneret og i et venteværelse møder vi John, Gerda, Nancy, China og Melanie, der venter på at komme ind til samtalen der skal afgøre om de tilhører gruppen der skal elimineres.
Jeg har lige siddet og ledt efter de ti kriterier men det er ikke lykkedes at finde dem endnu, har engang haft dem liggende på puteren men kan sgi ikke finde dem, kunne ellers være meget sjovt at se hvem det var der skulle fjernes fra byen gader...

Nu er det sgi da ved at være lang tid siden at den var i biffen mon ikke snart den kommer i tv så man kunne få en god debat om den eller gør tv 2 og dr med den som med så meget andet .. de viser det ikke det der kan bringe røre i samfundet ...mange raske burde se den film...

Nogen der ligger inde med de ti kbh kriterier ?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom der nogle tal på Helle Smith Politik og Samfund 10 15-09-2012 14:40
Har nogle............... Frk. Horsens Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 15-04-2011 07:15
Er der nogle der ved. pila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-01-2011 17:39
Er der nogle der ved Frk. Horsens Alt det andet 3 25-02-2009 14:39
Der er da, nogle som gør sin del Kims Dit og Dat 2 21-01-2007 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension