K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2011, 13:01   #31
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
jeg skal il læg fredag,så vil lige høre ellers vil jeg også have købt en doserings æske ,for jeg er et fjols til at huske om jeg fik taget dem,som jeg får nogle små blakaut når tanken strefer om jeg tog dem .
Jeg tager dem gerne før eller efter jeg fik lavet det jeg skulle i køkkenet,og når jeg så sidder der ved bordet bliver jegi trivel
Yes, sådan er nemlig også lige præcis for mig - kan simpelthen ikke huske fra hånd til mund
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 21:27   #32
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja.så sidder jeg her igen,og hvad glemte jeg på vejen hjem-pilleæsken

Jeg sidder i dynen og fryser har fået dårlig mave-og jeg var klar over der var noget på vej,derfor ville jeg starte mandag som konsulenten sagde god for,men fordi jeg skulle komme ind idag da hun ikke var der mandag vil hun have jeg kom -sagde vi aftalte mandag,men hun sagde ja men nu har konsulenten skrevet datoen idag så skal du vel bare igang så du kommer i morgen kl 12.

Ja ja tak for idag så er stilen måske lagt.
Vi stod og snakkede over en kurv mens hjeg blev vist rundt og lage et par stykker tøj sammen,kurven stod på gulvet,og når jeg bukker mig ned så får jeg nogle gange jag i lenden,og tænte straks hvor jeg ellers kunne stille den når jeg skal den slags,men det bliver jo mange gange om dagen jeg skal lyfte g flytte på en kurv ,og det halve af tøjet der hænger på bøjler hængerfor højt.
Nu glæder jeg mig abselut slet ikke det bliver ren mishandling.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 22:43   #33
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaL Se meddelelser
Yes, sådan er nemlig også lige præcis for mig - kan simpelthen ikke huske fra hånd til mund
Du kan købe en fin doserings æske på apotekt til 7 Dage, jeg købte en til Mogens da han blev syg, mener den koster omkring 75,- skal lige finde et link til den.

Kan desværre ikke finde den på Apoteket hjemme siden, men fandt i stedet denne besked, måske du kan bruge det.

Modtag gratis huske-sms'er om medicin
Har du svært ved at huske at tage din medicin - så kan du få hjælp af apoteket.dk's sms-service. Du bestemmer selv hvor ofte og hvornår du vil modtage en huske-sms. Tager du p-piller, er der også en særlig sms-service for p-pillebrugere. Apotekets sms-service er gratis

Sidst redigeret af sushjer 1; 17-03-2011 kl. 23:01. Årsag: tilføjelse.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så kom dagen Mickayish At søge førtidspension 16 13-10-2011 11:22
Så blev det dagen... PiaL Din historie 17 11-03-2011 08:42
TIL LYKKE WEB med dagen ;-) Stella Dit og Dat 24 15-02-2009 02:27
Tillykke med dagen Webmaster Dit og Dat 14 19-12-2008 22:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension