K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2013, 19:48   #181
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Enlige forsørgere må gerne have kæreste.

http://jyllands-posten.dk/indland/article5127169.ece
Det er STASI-gruppen i Næstved Kommune nok ikke glade for at høre
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 10:56   #182
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Følgende har været nævnt herinde før, men hiver det lige frem igen pga vigtigheden:

Citat:
Ankestyrelsen gør det vanskeligere at jagte enlige
Citat:
Fire nye principafgørelser fra Ankestyrelsen begrænser de kommunale kontrolgruppers beføjelser ved mistanke om socialbedrageri. Ekspert kalder det en bombe under mange kommuners praksis
http://www.information.dk/450147

Link til de 4 afgørelser af Ankestyrelsen: http://www.ast.dk/artikler/default.asp?page=1766

Det viser bare igen, at man skal gøre sin pligt (og ikke lave socialt bedrageri) og kende sin ret (at kommunen ikke må hvad som helst)!

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 14:15   #183
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja det er rigtig djligt.. For ja d skal da fange snyderne, men syntes det er dejligt de ikke må bruger feks en facebook ting til at sige du er single slam..
Jeg mener gik jeg fra min mand ville jeg da ikke som det første huske facebook da jeg ikke rigtig bruger det... så kunne de så bonge mig og sige hov du er jo stadig i et forhold der..
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 14:18   #184
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg havde på et tidspunkt et billede oppe, hvor jeg snasker min voksne søn - de ved da ikke hvordan han ser ud, så der kunne de da også have troede at det bare var min meget yngre kæreste. Kunne ellers have været FEDT at sige, jamen det er sgu da min søn, spade....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 14:43   #185
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
der er radio program lige nu på R2syv og det at andmelde hinanden,er det rimeligt eller er det ikke.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:24   #186
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
I aften kommer der en opfølger...en høring om dette emne...der hedder FAR velfærd

Måske det er værd at se....

Citat:
FAR' VELFÆRD?
I DAG KL. 20:40
Vi har vænnet os til verdens bedste velfærd. Men nu skærer vi ned. De ældre får mindre hjælp, skoler lukker eller må spare - og handicappede betaler selv for pleje. For der er ikke længere råd med de kæmpe økonomiske udfordringer Danmark står overfor. Samtidigt har mange danskere urealistiske høje forventninger til velfærdssamfundet. Da kommunernes økonomi er hårdt presset prøver flere bl.a. at skrabe penge ind ved at afsløre socialt bedrageri. Men går kommunerne for langt i kontrollen med borgerne? Og er vores solidaritet med hinanden ved at forsvinde? Følg den direkte høring fra Slagelse, hvor Kim Bildsøe Lassen stiller spørgsmål til borgere, politikere, organisationer og erhvervsliv.
Kilde: http://www.dr.dk/tv/program/far-velfaerd

Her er et lidt mere uddybende link om det http://www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2.../04/100348.htm
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:25   #187
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det bør man da næsten se - tak for tip.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 22:55   #188
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Snup en tudekiks Ole Pass

Knud Romer må da absolut være den der var værd at høre på i aftens høring...

Stakkels Ole Pass...formanden for socialchefer......det er da så synd for de kommunale medarbejdere der sidder hver dag og bryder loven....at folks øjne nu vender sig imod dem og deres arbejdsmetoder...

Hold da op en tåbe...han burde da i den grad daffe ud og få kommunernes folk til at overholde gældende lovgivning....eller de afgørelser der er kommet fra ankestyrelsen.....

Snup en tudekiks Ole Pass

Lægger lige det direkte link til udsendelsen http://www.dr.dk/tv/se/far-velfaerd/far-velfaerd
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 23:16   #189
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Jeg vil gerne stemme på Knud Romer til næste valg!

(Ved godt at han er forfatter, men han kunne da vel godt tage et lille bi-job som statsminister? ;-)
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 03:31   #190
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Knud romer er gud

Tilslutter mig koret. Jeg vil være Knud Romer, når jeg bliver stor.
HAN SPARKER RØV

Ikke overraskende prøvede vækkelsesprædikanten fra LA at udlægge Romers ord som LA-politik, og rulle Thyra Frank ind i debatten. Lever hun overhovedet endnu??? Har hverken set eller hørt noget til hende siden valget. Samuelsens fine ord harmonerer ikke helt med LA's seneste forslag: http://avisen.dk/liberal-alliance-vi...de_204834.aspx

Stine Brix fra Ø. Hjertet på rette sted, men savner noget debaterfaring. Det eneste hun fik markeret sig med var ros til Poul Schlüter.

Ole Pass. Jamen for fanden da....Manden står næsten med tårer i øjnene, og siger, at det er synd for STASI-enhederne, når borgerne forsøger at obstruere retfærdigheden, ved at tage en BISIDDER med til afhøringerne. Ikke underligt, at ****et er kørt af sporet med ham som formand for socialcheferne.

Sidst redigeret af nemesis; 06-02-2013 kl. 04:03. Årsag: tilføjelse
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension