K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2013, 22:33   #1
Benjamin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Vejle
Alder: 41
Indlæg: 34
Styrke: 16
Benjamin er ny på vejen
Har stress af at gå på arbejde

Hej

Jeg er i den heldige situation af jeg for 3 år siden blev ansat i et fleksjob 25 i ugen, og det er gået vældig godt i lang tid. Men for et års tid siden, havde vi en fyringsrunde, hvor der blev fyret 4 kollegaer. og vores arbejdspres er blevet øget en del, blandt andet på grund af de manglende ressourcer.

Det har så betydet at jeg har haft meget travlt på arbejdet og har været for "dum" til at passe på mig selv. Jeg har været sygemeldt en uges til fordi jeg ikke kunne overskue arbejdsopgaverne mere, jeg havde brug for at komme væk fra arbejdet og få ro i mit hoved, jeg har haft en samtale med min chef omkring min situation, og vi har fundet en løsning på hvordan arbejdsopgaverne blev nemmere at overskue, og jeg er begyndt på arbejde igen. Men jeg føler stadigvæk ikke at jeg kan holde ud at gå på arbejde. Min jobkonsulent er blevet orienteret, og jeg har spurgt om det er muligt at få en mentor, hun mener at det skal være en fra arbejdspladsen og det er jeg ikke helt klar til. Findes der en mulighed for at en person og tale med omkring sit arbejde uden at det er en fra arbejdspladsen?

Lige pt har jeg mest lyst til at gå i hi under dynen og blive liggende der, håber at der er nogle herinde der har forslag til hvad jeg kan gøre, for lige pt magter jeg ikke mit arbejde og lider af mega humørsvingninger.
__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Benjamin er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
STRESS i systemet, systemet giver STRESS Ricky M. Politik og Samfund 5 31-12-2011 00:36
Stress Tullee Alt det andet 21 23-06-2011 12:41
Må man det?? Kan arbejde tvinge en til at arbejde på ens fridage?? MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 7 23-06-2011 10:15
Stress og førtidspension popcorn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 27-05-2009 23:50
Min søn har stress. Maj-Britt Dit og Dat 4 17-04-2008 09:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension