K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2008, 01:52   #31
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
I flyvemaskiner oplyses om, at man skal slukke sin mobiltelefon og pc samtidig med, at man skal spænde sikkerhedsbæltet, eks. under landing.

Hvorfor skal man det?

Hvorfor må man gerne bruge dem 10 km oppe i luften?

Hvis de er så farlige, hvorfor må man så medbringe dem i kabinen, mens man gennemlyses, gennemtjekkes, gennemlyser kufferter, gennemkontrollerer væsker i gennemsigtige poser, har ansat tusindvis af sikkerhedsfolk, paskontrollører, airmarshalls, politi osv. osv. osv.?

Og hvem tror på, at alle i flyet slukker?

Der er vist meget, jeg ikke fatter.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 10:33   #32
listra
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2006
Indlæg: 16
Styrke: 18
listra er ny på vejen
Hi Hi

det var dejligt at få rørt lattermusklen. (nok den eneste af mine muskler der ikke gør ondt)

Dejligt Zuza
listra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 22:26   #33
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hold da op. en masse sjov, men en stor grad af sandhed og vanvid. gid de kommentarer dog blev læst af politikere, som forstår at det ikke kun er jokes. opstået ud af det blå.

hvordan er det Zuza.. vil du have noget imod, hvis et enkelt guldkorn eller to røg med i den linde strøm af vrede læserbreve jeg har lyst til at fyre af i Holbæk Amts Venstreblad. (men om jeg får gjort det er en anden ting.) f.eks klager vores borgmester i Odsherred over at hans løn er for ringe.. han får kun 51000 pr måned. men han siger at det kan han godt klare sig for, det er mere tanken på den næste borgmester han taler for. tænk hvis staklen ikke kan klare sig for 51000 kr. så han ønsker sig lige 9000 kr mere. tja.. jeg blev jo smidt ud af sygedagpengene, så det kan der vel nok blive til... derfor bl.a. får man lyst til at fare i blækhuset..

tak for alle I herinde, I er med til at give håb og styrke til at fortsætte kampen.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 22:39   #34
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du er velkommen til at kopiere, Huldra. Jeg har INGEN copyright på det.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 22:45   #35
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ny stil...

Hidtil hemmeligholdte love skal nu gøres kendte.

Nu kan borgerne få oplysning om, hvad de må tage med i fly eller NOT!!!

Og så er det ikke engang løwn...

"Man kan ægge hvide, hvad man ægge skal."

http://politiken.dk/politik/article549846.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 22:58   #36
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Det er da utroligt........ må vi nu vide hvordan lovene hænger sammen med virkeligheden.... nye toner.

Fed humor du har Zuza!

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 23:06   #37
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Alt det besvær hænger sikkert sammen med, at de vil have, vi skal tage bussen (bussen, der er blevet sparet væk) eller toget... (det tog, som nok aldrig bliver leveret)..

Så er der kun privatfly tilbage, for der må de gerne have en saks med... eller hvad de nu må eller ikke må. Eller NOT?!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 23:19   #38
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Offentlige transportmuligheder

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Alt det besvær hænger sikkert sammen med, at de vil have, vi skal tage bussen (bussen, der er blevet sparet væk) eller toget... (det tog, som nok aldrig bliver leveret)..

Her hvor jeg bor, kan det være svært at benytte sig af de offentlige transportmuligheder - de er nemlig meget begrænset. Det er kun optimalt, hvis man skal til enten Aalborg, Hobro eller Viborg..... tit er det jo også andre steder man har brug for, at transportere sig til - det vil tage flere dage..... det kan jeg slet, slet ikke holde til og det kan mange andre i min situation heller ikke

Så er der kun privatfly tilbage, for der må de gerne have en saks med... eller hvad de nu må eller ikke må. Eller NOT?!

Ja, så kan vi blive fløjet til undersøgelser i helikopter..... det er der sikkert penge til or NOT

Knuz og

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 23:25   #39
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Næ, nej... DU kan ikke få bevilget helikopter, for du bor på landet. Måske en robåd, hvis digerne og sanddyngerne ikke kan holde vandet ude.

Kun københavnere kan få bevilget de dyre transportmuligheder.

Havde du boet i København, hvor busserne ikke kan køre, fordi der er for mange biler, og hvor togene ikke er blevet leveret, så kunne du sikkert få bevilget helikopter - jvf. den seneste afgørelse fra Ankestyrelsen.


Læs mere om den her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...ight=transport

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 23:31   #40
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hmmmmmm!

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Næ, nej... DU kan ikke få bevilget helikopter, for du bor på landet. Måske en robåd, hvis digerne og sanddyngerne ikke kan holde vandet ude.

Kun københavnere kan få bevilget de dyre transportmuligheder.

Hmmmm, hvad så når jeg er født i København og i tidernes morgen blev tvangsdeporteret til Jylland......... jeg må sgu da ha' lidt rettigheder

Havde du boet i København, hvor busserne ikke kan køre, fordi der er for mange biler, og hvor togene ikke er blevet leveret, så kunne du sikkert få bevilget helikopter - jvf. den seneste afgørelse fra Ankestyrelsen.

Men ud fra dit link, kan jeg sgu godt se, at deet ikke bliver nemt.


Læs mere om den her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...ight=transport

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom der nogle tal på Helle Smith Politik og Samfund 10 15-09-2012 14:40
Har nogle............... Frk. Horsens Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 15-04-2011 07:15
Er der nogle der ved. pila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-01-2011 17:39
Er der nogle der ved Frk. Horsens Alt det andet 3 25-02-2009 14:39
Der er da, nogle som gør sin del Kims Dit og Dat 2 21-01-2007 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension