K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2008, 15:10   #11
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Hej Heidien....nu er det anden gang jeg hører, at der er seng til rådighed på et afklaring/afprøvningssted.....men jeg kan ikke gøre for det.....jeg er og bliver fabriksdulle, og kan slet ikke forestille mig at have kollegaer, der ville syntes det var ok, at man lige pludselig skal smide sig på en seng, for at kunne gennemføre et minimum af arbejde.

Hej Beani....en god idè med din fagforening, efterhånden har fagforeningerne stor indsigt i revurderingssager, så det ville være godt hvis de kunne hjælpe dig.

Vh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2008, 15:29   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hejdien skrev:

Citat:
Nu er det sådan at din kommunen miste refusion til dig hvis de ikke sørger for at få dig i job, og så er det billigere for dem at have dig på kontanthjælp kontra ledighedsydelse ...
Ja, for kommunen mister refusion 3 år fremover, hvis der er fejl i din sag.

På kontanthjælp er der mulighed for 65% refusion - eller 35%... og så er kontanthjælp måske ovenikøbet lavere end ledighedsydelse. Især for gifte, som så mister forsørgelsesgrundlag.

Det er, som om kommunerne lytter mere til revisorerne, end de prøver at skaffe arbejde til borgerne, som de kan magte.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2008, 01:45   #13
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
Hej Zuza

Ja for mig vil det jo betyde o kr. er gift og får udbetalt et månedlig invalidebeløb fra industriens pension

Kommunen siger at jeg ikke på nuværende tidspungt er beretiget til pension.

Men det jeg ikke fatter er jo at industriens pension ikke bare giver til højre og venstre.

Derud over har jeg været bevilget handicaphjælp i den grillbar jeg var ansat i og siden i den praktik 6 timer altså det halve af de 12 jeg kunne arbejde

Jeg har haft invalidebil i snart 6 år

Er det virkelig mig der er fatsvag.

Fik forresten min leder eller hvad man kalder det til at snakke med hende der har med arbejdsprøvningen at gøre

Kunne ikke få hende til at fatte at jeg ikke holdt spisepause da jeg ikke spiser dernede på grund af min mave og derfor gerne ville gå l 13 så jeg kun var der i 3 timer om dagen, men det kunne overhovedet ikke lade sig gøre så jeg var der jo i 17½ time om ugen

Skal prøve at møde kl 9 til 12 i stedet for 10 - 1330 hvorfor f..... kan de ikke bare høre på hvad jeg siger.

Tak for svarene
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min.timeantal i fleksjob dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 9 02-04-2012 12:48
Timeantal i Flexjob solskin Spørgsmål ang fleksjob 8 01-04-2010 13:41
Timeantal i fleksjob? raffe Spørgsmål ang fleksjob 9 21-07-2009 02:24
Timeantal? Malene2450 Spørgsmål ang fleksjob 4 28-03-2008 09:22
Ankestyrelse om timeantal zuza Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 0 24-01-2008 03:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension