K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2009, 00:25   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hold da kæft http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyhed...D=1&vId=504403 har de ingen skam kan huske en dame i kørestol også skulle i arbejdsprøvning for hun kunne jo bruge hendes arme wtf min mening er få fat i en advolat og sagsøg dem for svig og smerte eller hvad man kan kalde det
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2009, 00:28   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg har godt set det før og dengang som nu undre det mig at der ikke er nogen der har anbefalet hende at søge en § 17 på forliggende grundlag i sær når det er så åbenlyst og der ligger en tre måneders arbejdsprøvning og hende fra kommunen hun burde fyres med det samme...

Ærger mig hvergang jeg høre de interviewer hvorfor er der ikke nogen der spørger hende hvad for noget lov halløj ??
  Besvar med citat
Gammel 16-12-2009, 00:41   #13
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hejdien, jeg har forsøgt at finde hende for at tilbyde min hjælp, men forgæves. Men da jeg undersøgte hendes kommune opdagede jeg, som sædvanlig, at Ruderdals kommune tilhører den type kommune der ikke overholder lovgivningen.

Derfor har jeg indberettet dem for Statsforvaltningen for ovetrædels af RSL §3 stk.2.

Iøvrigt på denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9908 og på min opfordring om eventuelle kommentarer fra kommunalbestyrelses medlemmer har jeg selvfølgelig ikke modtaget nogen. Blot kunne jeg se at få sekunder efter at borgmesteren læse mailen modtog jeg kvittering fra en eller anden kommunaldirektør. Men den sag vinder vi også, selvølgelig.

Findes der ikke skam mere.


Mange hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 16-12-2009 kl. 00:47.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39
Til alle fattige, fra alle os VKO'ere! Razmo Dit og Dat 3 01-12-2008 12:43
Rod hos kommunerne. Camille Dit og Dat 7 19-09-2008 11:02
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension