K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2016, 10:24   #1
gustav
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
gustav er ny på vejen
kontakte sagsbehandler

hej vil lige høre jer om hvordan i bærer jer ad med at få fat i jeres sagsbehandler.....har prøvet forgæves i flere dage uden held og kan heller ikke få omstillingen til at maile til hende med besked om at kontakte en
gustav er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2016, 16:05   #2
Momummi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
Momummi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gustav Se meddelelser
hej vil lige høre jer om hvordan i bærer jer ad med at få fat i jeres sagsbehandler.....har prøvet forgæves i flere dage uden held og kan heller ikke få omstillingen til at maile til hende med besked om at kontakte en
Det er meget frustrerende, men desværre er der ikke andet at gøre end at blive ved med at forsøge.

Alternativt må du prøve at kontakte sagsbehandlerens chef, men hvordan du finder frem til vedkommende ved jeg ikke. Prøv evt. Om din kommune har en borgerrådgiver og gå den vej.

Held og lykke.

Mvh. Sussi
Momummi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2016, 16:26   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tit har kommunen en side med deres mail adresser
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2016, 17:46   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gustav Se meddelelser
hej vil lige høre jer om hvordan i bærer jer ad med at få fat i jeres sagsbehandler.....har prøvet forgæves i flere dage uden held og kan heller ikke få omstillingen til at maile til hende med besked om at kontakte en
Jobcenteret i min kommune har en fællespostkasse og den sender jeg altid til medmindre jeg besvarer et specifikt spørgsmål fra min sagsbehandler, så sender jeg svaret til sagsbehandlerens egen mail.

Når min egen sagsbehandler er sygemeldt eller ferie eller lignende plejer andre fra jobcenteret at svare på mit spørgsmål eller i det mindste svare at hun er på ferie, syg osv.

Jeg har dog heldigvis heller ikke været ude for at sagsbehandleren er krøbet i flyverskjul, og nægter at svare mig som du tilsyneladende oplever.

Hvis du ikke kan finde en fællespostkasse på deres hjemmeside, kan du enten aflevere et brev ved skranken mod kvittering, eller sende via e-boks, her har du jo kun mulighed for en slags fællespostkasse.

Hvis du allerede har prøvet disse ting ville jeg selv klage til jobcenter chefen over sagsbehandlingen hvis det var mig.

Jeg er dog i tvivl om du har forsøgt at ringe eller skrive til vedkommende, K10 er jo stor fortaler for at alt kommunikation skal ske skriftligt, af hensyn til bevis.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2016, 11:19   #5
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Ny omstilling

Hos min kommune får man ind i mellem ny omstilling.

Måske sker der det, at de glemmer at koble et enkelt eller flere numre med over på det nye anlæg.

Eller de glemmer, at åbne et lokalnummer efter endt ferie eller sygdom.

Som regel kommer der en henvisning, der fortæller om en bagvagt, der kan kaldes, hvis det er meget nødvendigt; hvilket må være op til den enkelte at vurdere .

3 uger uden kontakt siger mig, at der er fejl på nummeret, som de ikke kender til.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension