K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2012, 22:15   #11
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Links til at de taler om frakendelser ?

Karo, de kan ikke frakende ud efter om man har det ene eller det andet statsborgerskab,det ville være diskrimination.
Den ulykkelige er ikke logget ind  
Gammel 27-03-2012, 22:23   #12
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
For ***** hvor er det dog at svigte alle socialdemokratiske politiske principper. Fy for *******. Undskyld jeg bander, men der findes ikke ord stærke nok til at udtrykke min lede.
amaranth er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 00:00   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
så vidt jeg har hørt og læst,skulle det ikke påvirke dem der har fp..med mindre det er en tidsbegrænset,men det kan jo ændres.det er bare ikke fair at folk der har andet at slås med,også skal gå at frygte at miste fp fp 2010 over 40
stribe er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 00:12   #14
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
så vidt jeg har hørt og læst,skulle det ikke påvirke dem der har fp..med mindre det er en tidsbegrænset,men det kan jo ændres.det er bare ikke fair at folk der har andet at slås med,også skal gå at frygte at miste fp fp 2010 over 40
Vågn nu op. Intentionen er jo helt at afskaffe og forringe alle de ydelser som staten yder til gengæld for skattebetalingen, så de kan feste videre i aristokratiet og give topskattelettelser til de rigeste.

Når man har forringet bunden, vil middelklassen falde da den ikke kan svæve i fri luft, og toppen vil lige skumme fløden af det hele. Så er vi i noget der hedder amerikanske tilstande.

Men det kan man ikke forhindre, pengesystemet er bygget på fortsatte kvantitative lettelser og gældsbjerge som bliver smækket af på befolkningen der blot er at betragte som kvæg i stalden som skal løbe stærkere i forbrugshjulet og skabe vækst til kapitalejerne.
Experimental er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 02:36   #15
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg synes faktisk det eneste overraskende er at det så tidligt meldes ud at det er indvandrerne der skal rammes.
amaranth er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 03:31   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Læs regler her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=22

Citat:
3. Indlæg skrevet i så ubehøvlet vendinger, at vi finder det rigtigst at fjerne det, vil øjeblikkelig blive fjernet uden at der gives en advarsel.
Sprogbrug og formatering i indlæg skal holdes på et ordentligt niveau. Undgå skældsord, udråbstegn og ord eller sætninger kun med store bogstaver (capslock). Det er IKKE tilladt at kopiere hele eller dele af indlæg fra andre internet debatter ind på K10.
Det er ikke tilladt at ytre sine politiske holdninger eller diskutere politik på K10 udover i den afdeling som hedder "Politik & Samfund" som er oprettet til formålet. Racisme og debat om indvandre er ikke tilladt på K10. K10 forbeholder sig retten til at moderere, rette, slette indlæg og tråde der strider imod vores intentioner for dette forum. Herunder også indlæg der fremstår som ubehøvlet eller som giver forkerte oplysninger til andre brugere.
Politik & Samfunds afd. er IKKE oprettet for at man kan "føre valgkamp" for bestemte partier men for at kunne diskutere helt alm politiske problemer og løsninger.
Denne tråd vil enten blive slettet eller lukket hvis reglerne ikke overholdes
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 06:45   #17
1980
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 137
Styrke: 15
1980 er ny på vejen
Jeg glæder mig over dette!

For de fjerne den jo kun fra folk som i virkeligheden aldrig skulle have haft den!

Er I klar over hvor mange mennekser der går rundt og får pension, uden at de er specielt syge...
De kunne sagtens få hjælp, komme et skridt videre og få sig job/uddannelse.

Folk som har en kronisk/invaliderende sygdom, som har kæmpet og ikke får det bedre. De ER og stadig ER berettigede til en pension uanset alder!
1980 er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 07:10   #18
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Hvis den nye reform kommer, så bliver alle ramt for hvem kan ike arnejde 4 timer om ugen, alså kan alle på pension få fleks.
og når der ingen arbejde er ryger vi alle på ydelsen 10300 kr om mdr, lad mig være ærlig jeg frygter fremtiden.

Har lige været til kommunalt møde, hun sagde at fremover skulle arbejdesgiveren betale for de timer de fik, det vil sige ingen bonus for aebejdsgiveren, hvem vil så ansætte os skrøbelige personer.
Det er der ingen der vil for der er rigeligt med ledige der ikke fejler noget.

Så om 2 år er jeg på ydelse 10300 kr om mdr.
jjsonn er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 08:50   #19
jonah
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
jonah er ny på vejen
Kunne man ikke få nogle links til den information
om at de skal frakende pensionen for dem som
allerede har,så vi kunne få det bekräftet?.
jonah er ikke logget ind  
Gammel 28-03-2012, 09:04   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er bla et link i aller første indlæg. Det står nederst i artiklen.

Inde på altinget.dk er der flere links bla at Hækkerup nu har åbnet op for, at man kan frakende allerede tilkendte pensioner fra folk under 40.

Men HUSK det er stadig kun foreslag! Det er ikke vedtaget!!!
Ninja er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu vil regeringen fjerne 2 helligdage halse Politik og Samfund 21 15-05-2012 19:20
kan tro fjerne slidgigt?? victoriane Alt det andet 56 21-01-2011 09:50
Er regeringen så træt af sit arbejde, som danskerne er af regeringen? buster Politik og Samfund 1 15-04-2010 08:08
Må de det, fjerne diagnose Gizmomis Alt det andet 5 22-02-2009 15:08
Må sagsbehandlere fjerne papirer? Enhjørning Alt det andet 4 17-03-2008 11:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension