K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2012, 13:32   #31
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeps, det er faktisk en meget sørgelig dag - jeg måtte også skrue væk til sidst, jeg blev simpelthen så negativ....

Og så alle Mette Frederiksens løgne - synes det var DIREKTE PINLIGT, da hun sagde, at hun ALDRIG har brugt retorikken om, at førtidspensionister er ''parkerede'' - det er fandknurme den sætning hun bruger HVER ENESTE GANG, førtidspensionister bliver nævn.
Det er alle de der løgne jeg hidser mig op over, og så det faktum, at de ikke lytter en SKID til hverken borgere eller organisationer, og at hun bliver VED at sige, at ALLE er blevet hørt og at ALLE sager ''rammer''...................

Dumme K_ _ _ _ _ _!
Jeg kunne ikke være mer enig...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 15:39   #32
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Hmm...ja, "skinken" (Mette F) har jo ændret drastisk kurs efter hun kom i regering...

Det var en dårlig måde at starte dagen på, med at se hende stå og krympe sig på talerstolen og med flakkende øjne og hiven sig i næsen, blive ristet en anelse af EL...

Social dumping? Ja....det næste kunne muligvis blive social apartheid..så alle på overførselsindkomster og fleksjob...kommer helt bagerst...det kan jo ende med at vi kun må stå op i bussen, have særskilte skoler og toiletter, kun må bo bestemte steder, kun bruge visse sygehuse og læger, og kun bruge een bestemt kasse i supermarkedet...

For så kan vi lære det kan vi!....

En anelse ironi og sarkasme er muligvis til stede i mit indlæg....

Kram til alle os

Og spark i måsen til regeringen....

/Mileo

Sidst redigeret af Mileo; 14-12-2012 kl. 15:44.
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:14   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja man er jo næsten der hvor det lige frem vil være rart med egen kasse i supermarkedet....og stå sammen med ens egne bagerst i bussen....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:19   #34
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Web

Ja, foretrækker efterhånden osse kun at være sammen med min egen "race"....

De er meget mere menneskelige, og nemmere at være sammen med...og lader "normale" meget tilbage at ønske...


/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:21   #35
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Husk i øvrigt også samrådet med MF. Vises kl 17 på Folketingskanalen.

Ps. Hvad sker der lige for politikere, når de får en ministerskammel under måsen...? Det er som om, at alt det de engang har sagt og stået for bliver skiftet ud med noget virkeligt usympatiskt...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:22   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tje, der er jo flere herinde der før har ytret, at førtidspensionister ikke burde have lov til at handle i myldretiden. Så jeg ved ikke, selv blandt vores egne er der idioter der tror, at de er LIDT bedre tabere, end andre
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:30   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har lige set samrådet

Hvor er hun dog umådelig arrogant hende Mette Frederiksen...

Vi har lyttet til kommunerne...når de siger de ikke kan nå den kliniske funktion der skal komme....

Det har Mette Frederiksen lyttet til og forlænget det så den først skal være færdig 6 måneder inde i 2013....

Indtil da skal den med alm lægekonsulenter fungere som hidtil....

Når Mette Frederiksen så bliver spurgt om hvorfor hun dog ikke har lyttet til alle de høringssvar der er kommet...

Så er svaret fra Mette Frederiksen at det har hun skam også....men at hun bare ikke er enig i alle de bekymringer der er kommet frem...

Mette Frederiksen ved bedre end alle andre slog Mette Frederiksen fast....

Magen til arrogant k*lling skal man da lede længe efter....(et lille hint...der står ikke killing)

Vil man se samrådet så kommer det som sagt kl 17.00 over folketingskanalen

Man kan også se det på nettet her http://www.ft.dk/webtv/video/20121/beu/13.aspx#
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:36   #38
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaa, var hun ikke bare dum at høre på - man kan jo godt lytte, selvom man er uenig, man kan jo godt høre på hvad andre mener er rigtigt, selvom man selv ved det er forkert osv osv.....iiiiih hvor var hun dog øretæveindbydende!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 16:41   #39
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Helenekr

Det du siger lige der, kan godt undre mig en del... at folk kan have sådan nogle holdninger...men måske ligger det bare i menneskers natur? Jeg ved det ikke....men liige at finde nogle der er endnu svagere end een selv, og tryne dem lidt, kan måske skabe en syg glæde hos nogle....

Men herinde burde vi da kunne et fællesskab og lidt opbakning fra hinanden...

Det er heldigvis stadig min oplevelse at det er vi ret gode til... men er også ret ny.....


/Mileo

#web

Ja, Mette F er en fantastisk arrogant "kylling"....føj for h******

Sidst redigeret af Mileo; 14-12-2012 kl. 16:48.
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
åbent samråd- klagestrukturer østerbro Politik og Samfund 1 17-04-2013 23:17
Åbent samråd om ressourceforløb Risa Politik og Samfund 3 25-10-2012 22:46
Åbent samråd om ressourceforløb og sygedagpenge Julcas Politik og Samfund 0 05-10-2012 23:31
Åbent samråd om flexjob MØD OP Bobbi Politik og Samfund 11 29-03-2012 08:56
Åbent samråd om underbemanding i kommunerne zuza Politik og Samfund 0 26-01-2008 02:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension