K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2013, 12:40   #1
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Patientskadeankenævnet

Er der nogen her, som er inde i patienskadeankenævnets "arbejdsgang"?

De kan, så vidt jeg har forstået, vælge at sende sagen tilbage til patientforsikringen.

Men hvis det bliver udfaldet, indhenter patienforsikringen så nye oplysninger? Eller afgør de blot sagen på de oplysninger de har i forvejen?

Er nemlig af min læge henvist til en "second opinion" på et andet sygehus, end det der opererede mig. Er lidt nervøs for, at det nye sygehus kan sige, at "alt er vel" (selvom det ikke er).

Min sag skal behandles på et nævnsmøde i patientskadeankenævnet om 10 dage. Jeg kan ikke gennemskue, om jeg står mig bedst ved at få en "second opinion" inden, og så sende den ind før nævnsmødet. Eller vente til jeg får afgørelsen (ca to uger efter nævnsmødet), hvor det vel også vil fremgå om de evt. sender sagen tilbage til patientforsikringen.

Jeg aner heller ikke hvordan min "second opinion" falder ud.

Har af en advokatrådgivning fået at vide, at jeg ikke behøver at sende min "second opinion" til patientskadeankenævnet" (hvis den ikke er til min fordel)

Men hvis de sender sagen tilbage til patientforsikringen, er jeg i tvivl om de begynder at undersøge, om jeg har været i kontakt med sygehuse i den sidste tid (det kan jo også være en fordel for mig, alt efter hvad det nye sygehus siger).

Håber jeg har forklaret mig tydeligt nok, eller måske for omstændigt.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension