K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2010, 08:48   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Ny regering vil undersøge VKO for magtmisbrug

"Hvis oppositionen vinder magten ved næste folketingsvalg, skal uvildige eksperter undersøge, om Venstre og Konservative i deres regeringstid har misbrugt magten eller givet forkerte oplysninger til Folketinget."

http://politiken.dk/politik/article1028408.ece

JA da, og det kan da kun gå for langsomt!

-men kan ikke rigtig se hvad de vil med det, hm....

Håber da at de vil gøre brug af sådan en som Jesper Tynell til at afsløre alle de ukurante ting som er foregået, for det er jeg ikke i tvivl om!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 08:51   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
sgu da bedre vi for nogen experter der kan undersøger begger sider rød og blå blok gerne flere år/år tier tilbage.her tænker jeg på der er mange der er blevet snøret ved begge sider .måske en expert grp der kiggede en hver regering efter i sømmene ville være godt.jeg vil mene det er på tide der bliver rydet op i alt det **** de forskellige har rent og lavet ville sikkert give folk lidt respect tilbage eller hvad man skla kalde det

Sidst redigeret af superkok; 03-08-2010 kl. 08:57.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 09:19   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Men hvad med det ulovlige i at syge/handicappede, der er konstateret varig funktionsnedsættelse, indplaceres på kontanthjælp, til ordinært arbejde?

De har ofte fået frataget sygedagpengene med modsat begrundelser, altså at de jo ikke kan vende tilbage til ordinært arbejde.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 11:00   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg kan kun se et formål... valgkamp.

Jeg syntes ærlig talt det er spild af tid, for hvad end de kommer frem til er der alligevel i8kke en sjæl som kan huske det næste gang igen der er valg, og så er det jo ligesom værdiløst, for stille "deres egne" til ansvar, erstatning bøder ell, det bliver der jo ligesom intet af.
Det er altså kun penge ud af vinduet, og hvorfor ikke bruge de penge på noget langt mere fornuftigt, som fx ordentlig nominering i folkeskolerne (i stedet for 30 unger i hver klasse) eller bedre behandling af de ældre (fx lade dem få lov at komme ud i stedet for at side og hænge på et plejehjem 24/7) eller måske det kunne være en ide at bruge pengene på at lave et system der var mere brugbart, frem for lap på lap, som vi har nu? Ja der er massere af ting, pengene kan bruges på, som vil være til glæde for langt flere borgere.

Så nej tak venner, brug pengene fornuftigt i stedet for jeres politiske bavl, ingen har glæde af, ud over jer selv til at hove jer med: Hvad sagde jeg.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 11:06   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
der kommer kun en ting ud af det
millioner af skattekroner til nye undersøgelser og ingenting

det bliver godt for advokater og jurister med en soc og SF regering, hvis de har tænkt sig det.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 12:35   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
"Hvis oppositionen vinder magten ved næste folketingsvalg, skal uvildige eksperter undersøge, om Venstre og Konservative i deres regeringstid har misbrugt magten eller givet forkerte oplysninger til Folketinget."

http://politiken.dk/politik/article1028408.ece

JA da, og det kan da kun gå for langsomt!

-men kan ikke rigtig se hvad de vil med det, hm....

Håber da at de vil gøre brug af sådan en som Jesper Tynell til at afsløre alle de ukurante ting som er foregået, for det er jeg ikke i tvivl om!
Ja ja ja oppositionen . uanset hvem de er - vil sq altid en masse - før valget!
Siger ikke et ord om min overbevisning - blot at valgflæsket ikke smager mig - ligegyldigt om det er den nuværende eller den "gamle" opposition
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 14:16   #7
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Ja ja ja oppositionen . uanset hvem de er - vil sq altid en masse - før valget!
Siger ikke et ord om min overbevisning - blot at valgflæsket ikke smager mig - ligegyldigt om det er den nuværende eller den "gamle" opposition
det kan simpelhen ikke siges bedre total enig
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 14:30   #8
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Når det kommer til beskæftigelse politiken, så kunne spørgsmålet være: hvor mange har VKO dræbt ved selvmord osv. Burde det kunne sket i Danmark?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 15:25   #9
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Om det er "blå eller rød stue" der hersker, så handler det om at holde fokus på det etiske fundament, som man er rodfæstet på og så træffe de beslutninger man anser for rigtige ud fra det afsæt.

Politik handler grundlæggende om at sælge billetter til det politiske cirkus ... dernæst om at pleje kærnevælgerne (og egen syge moster) - alt andet ender typisk som underordnede projekter - om det koster en andens tå, hæl eller liv er næppe altafgørende.

Grundlæggende må vi faktuelt konstatere, at at det er svært som politiker at slå ud med både arme og ben for at sælge billetter til det politiske cirkus, samtidig med at man som politiker kommer grundig nok ned i detaljen, til at fagfolk med "næverne nede i bolledejen" også kan tage budskabet seriøst.

Det er åbenbart et enten eller - og det er så det vi ser ...
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 18:44   #10
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
arg kan ikke ladevære
Citat:
Når det kommer til beskæftigelse politiken, så kunne spørgsmålet være: hvor mange har VKO dræbt ved selvmord osv. Burde det kunne sket i Danmark?
ja og hvor mange har rød sry jeg kunne ikke ladevære bær over med mig men den var for fristende til at ikke gøre det
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Magtmisbrug popiae Din historie 232 11-11-2014 18:10
Måske på tide med en underskift indsamling for dette? tvang og magtmisbrug af borger! Indiansummer Politik og Samfund 12 04-09-2013 17:59
Intressant omkring lykkepiller og magtmisbrug Hejdien Politik og Samfund 32 27-07-2011 10:44
Statsrevisorer vil undersøge Per Stigs rejser buster Det er da strengt ! 5 09-06-2010 18:26
Flertal i folketinget: Kammeradvokaten skal igen undersøge Hjort Webmaster K10 Nyheder 0 23-04-2009 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension