K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2013, 07:17   #21
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg tror heller ikke folk vil svine dig til men have dig til at vågne op før du bliver såret.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 08:09   #22
garage50
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 63
Styrke: 14
garage50 er ny på vejen
Hej Tulle

Jeg synes du skal bruge "kvindelist" :-) Jeg får nok på puklen for mit svar - men pyt! Han må gerne have en kæreste og samtidig flirte med dig. Hvad mon der ville ske hvis det var omvendt. Opdigt en fyr der bare vil have dig. Fortæl din ven om ham, og se hvordan han reagerer. Vil han kæmpe for at få dig, eller synes han det er fint du er ved at få en kæreste.... Jeg tror hurtigt du vil kunne mærke om han har ægte følelser for dig. Pøj pøj :-)
garage50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 10:02   #23
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Garage50 ? Så fordi hendes ven evt udnytter hende så skal hun begynde at lyve overfor ham ? det lyder ikke særlig frugtbart i mine øre...

Nej hun skal være ærlig... sige hvad hun føler og så må han vælge... kan han ikke finde ud af det... ja så må hun skære igennem og sige at det så er slut med den mest intime del af deres venskab.
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 12:58   #24
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Hej Tulle. Det er en rigtig træls situation du er havnet i. Jeg tror desværre ikke din ven har andre intentioner end at blive lidt bekræftet. Han har et fast forhold, hvor han måske elsker sin kæreste, men samtidig bare trænger til at blive bekræftet i at han altså stadig kan "score" andre hvis han vil.

Og desuden...hvis det nu BLEV dig og ham, ville du så nogensinde turde stole på ham? Du fik ham i så fald fordi han var utro, og hvem siger at han ikke også ville være DIG utro, hvis han har den der trang til at blive bekræftet af andre?

Jeg ville ikke fortsætte med ham, hvis det var mig. Jeg har prøvet i to omgange at være kæresten der blev bedraget, og det er virkelig ikke sjovt, det gør bare så ondt. Så, dels synes jeg du skal beskytte dig selv, men egentlig også ofre en lille tanke på hvor ondt det ville gøre på hans kæreste hvis hun fandt ud af hvad han gik og lavede.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 16:59   #25
tulle28
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle28 er ny på vejen
tak for jeres svar. nu er det jo svært og beskrive præcis hvad han gør. men hvis han bare søgte bekræftigelse ville han vel have gjort det før vi har som sagt kendt hinanden i 10 år..

når jeg ignorerer ham går der kun 2 dage før han spørger hvordan det går. så må jo være i hans tanker.

han har også sendt en meget romantisk kærligheds sang til mig over facebook.

men det kan da godt være i har ret i det bare er lir. virker bare ikke sådan. Men tør ikke tage kampen op eller spørge. Så trækker mig bare og accepterer vi kun er venner.

jeg tænker også på hans kæreste. men jeg er også ulykkelig og har været det i mange år hvorfor fortjener jeg ikke noget lykke? dengang hun fandt blev kærester med ham var han også i et andet dog dårligt forhold.

han er ikke en score karl type normalt det er derfor det ikke ligner ham det her og derfor jeg er i tvivl om han har følelser, jeg kunne forstå hvis han var typen men det er han altså ikke
tulle28 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 19:11   #26
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, men så er det jo nået dertil hvor du må bekende kulør,og gøre noget ved det
Han er måske typen der bliver i et dårligt forhold til der er en der giver grønt lys for noget bedre .

Du lyder nu ikke selv helt parart til at gøre noget mere selv end en flirt .

Kærlighed er slet ikke så let,og slet ikke hvis man er mere en to
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 19:16   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg går ud fra at du har taget hans "opførsel" med når du tænker at du gerne "vil have ham"

Hvis du ikke kan spørge ham direkte....hvad så med et brev...nogle gange er det lettere at skrive end face to face...

Problemet med at du bare trækker dig...ja det er at du bliver ved med at være ulykkelig...

Andet problem er at du måske "overser" det hvis der nu skulle være en anden mand som evt kunne være den rigtige for dig...

Så uanset hvad så tror jeg det er bedst at du får fundet ud af hvordan det hænger sammen....så du evt kan komme videre...

Husk lige på....at han ikke er den eneste mand i verden....der findes mange herude som også kunne bruges til at blive lykkelige med...

Hvis du ikke gør noget...ja så bliver tingene ved med at være som de er nu og du vil blive ved med at gå rundt og tænke på om han "vil" dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 20:27   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af garage50 Se meddelelser
Hej Tulle

Jeg synes du skal bruge "kvindelist" :-) Jeg får nok på puklen for mit svar - men pyt! Han må gerne have en kæreste og samtidig flirte med dig. Hvad mon der ville ske hvis det var omvendt. Opdigt en fyr der bare vil have dig. Fortæl din ven om ham, og se hvordan han reagerer. Vil han kæmpe for at få dig, eller synes han det er fint du er ved at få en kæreste.... Jeg tror hurtigt du vil kunne mærke om han har ægte følelser for dig. Pøj pøj :-)
Du får ikke på puklen af mig, jeg synes det lyder som en rigtig god idé til, at få fyren ud af busken.
Og den ene løgn er vel ikke værre end den anden.

Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
men egentlig også ofre en lille tanke på hvor ondt det ville gøre på hans kæreste hvis hun fandt ud af hvad han gik og lavede.
Lige præcis.
Min holdning er, at hvis man som kvinde oplever, at en gift mand (eller det der ligner) er ude med snøren, så bør man sende ham hjem.

Jeg har selv lagt øre til et par stykker, der har fortalt hvor dum og kedelig konen var.
Hver gang har jeg sagt, at "det kan en mand som dig da ikke leve i, det må du se at komme ud af, og når du så er kommet ud af det, så kan vi to finde ud af noget".

Så vidt jeg ved er de begge to stadig sammen med deres koner.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis du ikke gør noget...ja så bliver tingene ved med at være som de er nu og du vil blive ved med at gå rundt og tænke på om han "vil" dig...
Og i al den tid har du ikke øjne for andre, og går sandsynligvis glip af rigtig meget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 22:33   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Når alt kommer til alt, så kan vi skrive herfra og til juleaften med advarsler, gode råd, egne erfaringer osv.

Og du vil alligevel kun lede efter det, der understøtter dine egne tanker. Det er ikke råd du søger, men en bekræftelse af dét du allerede HAR besluttet.
Og hvis du ikke støder på en mening der matcher din egen, vil det føles som et angreb du vil forsvare.

Sådan er forelskelse, man kan ikke tænke klart og kan ikke se skoven for bare træer!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension