K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2011, 08:55   #41
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg har henvist til, hvor man kan finde klagesystemets egne praksis undersøgelser.

Jeg kan kun henvise til at man kikker disse igennem, før afklaring af arbejdsevne.

Hvis kommunen(hvilket jeg giver medhold i) gerne vil bestemme, og man ikke får sit valg igennem, er det vigtig at der i jobplanen er beskrevet hensigten med afprøvningen.

Her er det vigtigt, at ordet "bred" indgår, da kun dette accepteres i klagesystemet, som godkendelse til pension, og ofte i tilfælde vedr fleks.

Det er fordi alle muligheder SKAL være afprøvet, for tilkendelse, hvilket ses i lov, bekendtgørelse, og vejledningen.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 09:20   #42
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg har henvist til, hvor man kan finde klagesystemets egne praksis undersøgelser.

Jeg kan kun henvise til at man kikker disse igennem, før afklaring af arbejdsevne.

VH Popiae

Og igen links?
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 11:28   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af doggerbanke66 Se meddelelser
Hvor hjælpsomme og menneskelige er de. Er de lige glade med en, eller vil de vitterlig en det bedste.
Ja, som jeg før har været inde på mener jeg, at det i meget høj grad handler om moral, holdninger og væremåde hos de personer, der skal beskrive borgeren.

På det beskyttede værksted skulle jeg beskrives af 2 værkstedsleder hvor den ene (den toneangivende) var et kvindemenneske, der ikke gik af vejen for at bruge ufine metoder for at få sin vilje igennem og ikke kunne se noget forkert i, at omskrive mine diagnoser i sin iver efter at nedtone mine fysiske problemer.

Hos anden aktør mødte jeg et menneske, som både var i besiddelse af en stor portion sund fornuft, et positivt syn på andre mennesker og i det hele taget en meget høj moral.
Og det var ca. den samme slags mennesker jeg mødte i min virksomhedspraktik.

Og hvis man læser de 2 rapporter, som kom ud af de 2 afprøvninger, så tror jeg, at de fleste vil have svært ved, at tro på, at de begge 2 beskriver det samme menneske.

Mange mennesker kan jo ikke tåle, at få lidt magt uden, at de straks føler sig som små konger.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
virksomhedspraktik / arbejdsprøvning k1068 Alt det andet 4 22-06-2013 10:20
arbejdsprøvning/virksomhedspraktik Huldra Alt det andet 14 20-12-2011 08:06
Arbejdsprøvning/virksomhedspraktik 0401AMvB Alt det andet 42 18-11-2011 09:47
arbejdsprøvning/afklarende virksomhedspraktik/virksomhedspraktik sjj Alt det andet 21 08-07-2011 10:45
Arbejdsprøvning/virksomhedspraktik Anne.o Alt det andet 3 27-02-2008 20:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension